Hej, może ktoś mi pomoże w wątpliwości w zasadach?
Karta pomocnika gdzie jest Market: „when you perform a Visit the market action, you may receive 1 reward from a Market area adjacent to your marker”. Czy to oznacza że mogę też użyć pola na którym stoi mój znacznik zanim go przesunę na polu marketu ?
Wiatrakowo / Windmill Valley - pytania i wątpliwości
-
- Posty: 61
- Rejestracja: 22 sie 2018, 22:44
- Lokalizacja: Małe Trójmiasto
- Has thanked: 19 times
- Been thanked: 2 times
Re: Wiatrakowo / Windmill Valley - pytania i wątpliwości
Na bazarze w jednej z trzech lokacji są trzy znaczniki graczy (w tym mój) to otrzymuje np. 3 tulipany koloru czerwonego. Czy muszę wziąć wszystkie 3 czy mogę zabrać tylko 1.
- Bart Henry
- Posty: 1123
- Rejestracja: 15 sie 2013, 19:59
- Lokalizacja: Wrocław
- Has thanked: 155 times
- Been thanked: 945 times
Re: Wiatrakowo / Windmill Valley - pytania i wątpliwości
Na stronie 8. jest taki zapis:
Możesz zatem zabrać dowolną liczbę znaczników tulipanów, oczywiście nie więcej niż trzy.W momencie, w którym jeden z graczy dojdzie na torze kalendarza do ostatniego pola nr IV, wywołuje to zakończenie gry (patrz str. 12). Pamiętaj, że o ile zawsze można częściowo lub całkowicie zignorować otrzymywanie różnych nagród, to nigdy nie można zignorować wywoływania końca gry.