Jestem w trakcie tworzenia gry planszowej, w której gracz będzie korzystać z dość rozbudowanej karty postaci. Mają być na niej wartości umiejętności (około 10 skilli) wyrażone dwucyfrową liczbą. Gra będzie wykorzystywać kostki k100 do przeprowadzenia testu umiejętności, tak jak w rpgach. Problem jest związany z rozwojem postaci i wzrostem poziomu umiejętności, który musi być jakoś zaznaczony. Czy macie jakieś pomysły jak oznaczyć na karcie [wymiary ok 20x15cm] tyle, tak wysokich wartości by zminimalizować możliwość ich nieplanowanego przesunięcia? [np zahaczenie karty, upadek czegoś na znaczniki] Przy takiej ilości nie możliwe będzie odtworzenie wartości i to jest problem. Mam kilka pomysłow, ale one są dość kosztowne i uniemożliwiają ich odtworzenie przy masowej produkcji [wariant optymistyczny:)] Nie znam gry, w której korzysta się z najwygodniej formy edycji - ołówek+gumka. Myślałem o wprowadzeniu tabeli 10x10, oraz oznaczaniu na niej skilli odpowiednimi żetonami umiejętności. Pomysł prosty i wygodny, ale przy jakimś wypadku wątpie by ktoś pamiętał wszystkie wartości by je odtworzyć. Temat jest dość skomplikowany bo mechanika wyklucza uproszczenia i zmniejszenie liczby umiejętności
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
pozdrawiam