Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)
: 12 sty 2025, 17:37
To była trzecia walka z tutorialu. Trudno jeszcze mówić o power creepie bo byliśmy jak golasy. Jeżeli miała nas ta walka czegoś nauczyć to nauka poszła w lasBruno pisze: ↑12 sty 2025, 11:01Ale to efekt nietypowych rzutów kośćmi (krytyki itp.) czy złego dopasowania siły wrogów względem poziomu doświadczenia (a zatem i lepszej broni) i liczby bohaterów?tommyray pisze: ↑12 sty 2025, 08:24 W scenariuszu z mglakiem gdzie miał 12 hp nasza drużyna położyła go w dwóch atakach. Stwór nie zrobił nic. Satysfakcja żadna. Połowa drużyny nie zrobiła nic. A druga zaledwie po jednym ataku. Zostawiło to solidnie kwaśny posmak. Rzecz byłaby całkiem inna gdyby każdy z graczy szansę na przynajmniej dwa ataki.
Bo jeśli to drugie, to trochę słabo...

I tak, mogła być nietypowa bo mieliśmy bombę. Wróg podszedł, dostał dwie rany, my na niego, wchodzą ataki z jedynkami czyli eksplodujące kostki, koniec.
W środę kolejna sesja, zobaczymy jak będzie dalej. Chętnie jeszcze powalczę, porozwijam postać i nasz wóz. Nie mam wielkiego bólu, bo to nie mój egzemplarz i na razie nie podejmuję się aktywnej krytyki przy stole, co innego tutaj.

Ale z chęcią bym pogrzebał w statystykach i przetestował inny system tylko że nie mając pudła to jest dla mnie poza zasięgiem.