Ale jakie tu zaangazowanie innych graczy? Sprawdzenie karty, ktorą rownie dobrze moglby ciagnac sam gracz?
Mam na myśli zaangażowanie emocjonalne a nie intelektualne.
Dla mnie to co napisałeś niczym się nie różni. Jakie w sprawdzeniu karty jest zaangazowanie innego gracza? Co w tej czynnosci ma byc angazujacego skoro i tak to gracz, ktory walczy wybiera góre/dół?
Osttanio grałem w Bloodborne - mobki maja czy rodzaje ataków - Basic/Special/Ability. To który atak nastapi jest determinowane przez talie kart z nazwami Basic/Special/Ability skonstruowanej jesli dobrze pamietam jako 3/2/1 (moge sie mylic), dzieki czemu tutaj mozemy przewidziec czego uzyje przeciwnik i w jakis sposob byc na to ogotowym.
W porownaniu do tego prostego i angazujacego systemu (wszyscy licza co bylo, co zostało, sa emocje czego uzyc), ten zaprezentowany powyzej jest bez polotu.
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
: 18 mar 2021, 09:29
autor: Moonday
Dla mnie to co napisałeś niczym się nie różni.
Zaangażowanie intelektualne angażuje głównie inteligencję i może być zupełnie wyprane z emocji.
ten zaprezentowany powyzej jest bez polotu.
Moim zdaniem, jeżeli każdy potwór maiłby osobną talię kart, które określałyby charakter bestii, to ten system byłby zupełnie ok. Nie twierdzę, że to najlepsza mechanika na świecie i zapewne są lepsze, ale to nie jest jedyna mechanika walki w grze.
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
: 18 mar 2021, 09:37
autor: Gambit
PytonZCatanu pisze: ↑18 mar 2021, 09:15
Gambicie, a jak wygląda tworzenie kombosów na kartach wiedźmina? Wookie ciagle o tym wspomina, ale prawie nic nie ujawnia.
Przypomina to system zagrywania kart walki w Tainted Grail nieco. Każda karta ma "kolor" i informację, o kolorze jaki można zagrać po niej (razem z nią), aby stworzyć kombos. Niekiedy takie łączenie jest bez niczego, czasem z dodatkowym efektem. To tak w skrócie
Re: Wrażenia z zapowiedzi Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World
: 18 mar 2021, 09:44
autor: Shodan
Walka potworami byłaby fajniejsza jakby była zrobiona w stylu zagrywania zaawansowanych kart taktyki (tych z dodatku) ze Star Wars Rebelia. Teraz to tylko mechaniczne zagrywanie kart z wyborem 1 z 2 opcji w ciemno, bo wątpię by gracze zajęci budowaniem własnej talii, zapamiętywali jeszcze talie wszystkich potworów.
Re: Wrażenia z zapowiedzi Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World
: 18 mar 2021, 09:52
autor: MichalCh132
Powiem tak, u mnie hype spadł mocno bo jak sam autor powtarza co film: walka jest najważniejszą częścią gry. I o ile od strony wiedźmina jest naprawdę dobrze tak od strony potwora - meh.
W tej konkretnej walce potwór wyciągnął dwie karty, więc mieliśmy jakikolwiek wpływ tylko na drugą, a i tak to był wpływ typu: mam kilka % więcej szans na to że u góry będzie coś mocniejszego. A to i tak przy zalozeniu że kart jest 50/50, bo w innym przypadku i te kilka % decyzyjności zostaje wykastrowane. Taki wybór będzie w dziesiątej walce już nużyć, a walka trwa dość długo z tego co widzimy na filmie.
Re: Wrażenia z zapowiedzi Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World
: 18 mar 2021, 10:03
autor: Neysmeey
Te "komboski" wyglądają trochę jak wycięte z 10-letniego już Nightfalla, tyle, że są jeszcze bardziej urposzczone. Meh
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
: 18 mar 2021, 10:19
autor: Mixthoor
Moonday pisze: ↑18 mar 2021, 09:29
Moim zdaniem, jeżeli każdy potwór maiłby osobną talię kart, które określałyby charakter bestii, to ten system byłby zupełnie ok
To pudło gry musiałoby zawierać naprawdę mnóstwo kart... Odpowiednio duża Talia Ataku każdego monstrum, by karty były różnorodne i te same ataki nie powielały się zbyt często. Czy taki Bies z 15 pkt musiałby mieć ich np. 30? Czy może więcej? A co z silniejszymi potworami? Przy takim rozwiązaniu, już cena podstawowej wersji gry wywinduje znacząco w górę.
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
: 18 mar 2021, 10:51
autor: Namurenai
Mixthoor pisze: ↑18 mar 2021, 10:19
To pudło gry musiałoby zawierać naprawdę mnóstwo kart...
O nie, tylko nie to... A nie, czekaj, to dla graczy to dobrze, uff.
Mixthoor pisze: ↑18 mar 2021, 10:19
Odpowiednio duża Talia Ataku każdego monstrum, by karty były różnorodne i te same ataki nie powielały się zbyt często. Czy taki Bies z 15 pkt musiałby mieć ich np. 30? Czy może więcej? A co z silniejszymi potworami?
Masz na myśli to, że byłoby różnorodnie, ciekawie i co rzekomo najważniejsze w tej grze - klimatycznie?
Mixthoor pisze: ↑18 mar 2021, 10:19 Przy takim rozwiązaniu, już cena podstawowej wersji gry wywinduje znacząco w górę.
Ludzie rzucają hajsem na prawo i lewo dla jednej figurki więcej w Zombiecide, więc myślę, że nie byłoby wielkim problemem parę złotych więcej za dodatkową talię.
Plus wiesz, zawsze można by to rozbić jako add-on, wtedy każdy bierze co chce
A co do samej gry - mnie denerwuje właściwie tylko to, że mówimy o pojedynkach na śmierć i życie pomiędzy wiedźminem i potworem (jak wiemy z gier i książek, wielu wiedźminów poległo, bo nie był to bezpieczny fach), ale tylko potwór może zginąć - wiedźmin nie ginie, wiedźmin gra dalej.
Wiem, że player elimination jest powszechnie hate'owany, ale jednak nie obraziłbym się za samą możliwość pójścia nierozwiniętym wiedźminem na Leszego albo smoka i faktyczną śmierć (bo przecież to wybór gracza co robi, a skoro jest głupi to trudno ).
Taki trochę push your luck, ale tak naprawdę to push your lack of luck until you're dead - klimat, emocje, świadome wybory zleceń, te sprawy
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
: 18 mar 2021, 10:56
autor: allagainstyou
Akurat rozwiązanie z jedną talią potworów i kartą potwora określającą jego statystyki i ataki specjalne jest moim zdaniem spoko, tylko sposób walki jest moim zdaniem kiepski. Gdyby np gracz kontrolujący potwora dobierał 3 (lub dwie) karty na rękę i gdy dostaje obrażenia mógł odrzucać albo z ręki, albo z talii, to byłoby całkiem spoko. I np po swoim ataku dobiera trzy (lub dwie) karty. Plus gdyby jeszcze np bohater mógł mieć obronę przeciwko szarży czy temu drugiemu atakowi, to całość miałaby jakiś sens. Wersja przedstawiona przez Wookiego zupełnie do mnie nie trafia. Natomiast combo robione przez wiedźmina i sposób doboru kart bardzo mi się podoba.
@Gambit - w nowym filmiku, timestamp 8:23, Wookie mówi, że osoba kontrolująca potwora się zmienia (rozumiem, że Wy tak nie graliście, ale Wookie mówi, że takie mają być zasady).
@PytonZCatanu - moim zdaniem tak wygląda walka:
Spoiler:
allagainstyou pisze: ↑04 mar 2021, 09:11
Z tego co zrozumiałem to na każdej karcie jest oznaczenie jaka karta może być zagrana jako następna i to oznaczenie składa się z koloru oraz symbolu / symboli które muszą być na tej karcie. Na przykład tutaj
Pierwsza karta jest żółta i kolejna może być fioletowa z symbolem "kreski" lub niebieska z symbolem "kreski" (ta kreska to chyba ma być rana, ikonka akurat mogłaby być trochę lepsza)
Potem mamy kartę fioletową z kreską, kolejna może być dowolna zielona, żółta, niebieska lub brązowa (czy tam czerwona)
Potem mamy zieloną kartę z tarczą, po niej może być dowolna niebieska
Potem mamy niebieską z kreską, po niej może być tylko fioletowa z przynajmniej dwoma kreskami.
[edit]
Chyba, że te ikonki przy kolejnych kolorach to bonus. Tzn jeśli po żółtej zagramy niebieską lub fioletową, to "kreskę" dostajemy jako bonus. Wtedy combo złożone przez Wookiego jest bez sensu, bo trzeba było po żółtej zagrać niebieską, potem fioletową i zieloną - te same karty zagrane i mamy dwie dodatkowe "kreski".
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
Mixthoor pisze: ↑18 mar 2021, 10:19
To pudło gry musiałoby zawierać naprawdę mnóstwo kart...
O nie, tylko nie to... A nie, czekaj, to dla graczy to dobrze, uff.
Mixthoor pisze: ↑18 mar 2021, 10:19
Odpowiednio duża Talia Ataku każdego monstrum, by karty były różnorodne i te same ataki nie powielały się zbyt często. Czy taki Bies z 15 pkt musiałby mieć ich np. 30? Czy może więcej? A co z silniejszymi potworami?
Masz na myśli to, że byłoby różnorodnie, ciekawie i co rzekomo najważniejsze w tej grze - klimatycznie?
W takim Lords of Hellas też walczysz z różnymi potworami i masz jedną talię ich ataku, i wystarczy.
Osobna talia dla każdego potwora to według mnie potraktowanie sprawy trochę na wyrost.
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
: 18 mar 2021, 11:11
autor: Moonday
Osobiście lubię różnorodność w grach przygodowych. Lubię też, kiedy gra pozwala nam ustalać zasady już przed samą rozgrywką, np. tak, jak to ma miejsce w Eldritch Horror, gdzie każdy przedwieczny to zupełnie inny zestaw kart. Dla mnie potwory walczące tym samym deckiem, to jakieś nieporozumienie, nuda i zabójca regrywalności. Może miałem po prostu inne wyobrażenie. Zamiast zabijania hordy potworów niczym w Zombiecide wolałbym garstkę bestii, ale wyspecjalizowanych, które wymagają innej taktyki. Przecież wiedźmini nie bez powodu nosili dwa różne miecze oraz z tuzin mikstur, które było dobre w zależności od okoliczności i przeciwnika. Moim zdaniem zastosowanie jednej talii kart walki dla potworów spłyci ten element rozgrywki.
W takim Lords of Hellas też walczysz z różnymi potworami i masz jedną talię ich ataku, i wystarczy.
Jasne, ale to jednak inny typ gry. Tam walka z potworami, to tylko kolejna droga do celu i nic więcej. Wolałbym, żeby zabijanie potworów to nie była jedynie droga do zwycięstwa w grze, ale coś więcej.
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
: 18 mar 2021, 11:22
autor: Namurenai
Coen pisze: ↑18 mar 2021, 10:58
W takim Lords of Hellas też walczysz z różnymi potworami i masz jedną talię ich ataku, i wystarczy.
Osobna talia dla każdego potwora to według mnie potraktowanie sprawy trochę na wyrost.
Ale LoH nie reklamuje się byciem klimatyczną przygodową grą, ani tekstem "Wielka przygoda czeka!", a W:SŚ już tak
Nie rozumiem też argumentu "na wyrost" - idziesz walczyć z potworem X, sięgasz po talię X. Proste.
Weź pod uwagę, że w świecie Wiedźmina każdy potwór ma inne silne i słabe punkty, więc osobne, asymetryczne talie po prostu mogłyby to dobrze obrazować.
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
Zaangażowanie intelektualne angażuje głównie inteligencję i może być zupełnie wyprane z emocji.
Nie zrozumieliśmy się. W przedstawionym systemie walki nie ma żadnego zaangażowania - ani emocjonalnego ani umysłowego.
Talia nie musi byc asymetryczna - inne potwory mogą swoja zdolnoscia specjalna np. dokladac rzeczy podczas pojawiania sie okreslonych symboli na karcie ataku, ale wybór góra/dół jest... prostacki
Re: Wrażenia z zapowiedzi Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World
Coen pisze: ↑18 mar 2021, 10:58
W takim Lords of Hellas też walczysz z różnymi potworami i masz jedną talię ich ataku, i wystarczy.
Osobna talia dla każdego potwora to według mnie potraktowanie sprawy trochę na wyrost.
Ale LoH nie reklamuje się byciem klimatyczną przygodową grą, ani tekstem "Wielka przygoda czeka!", a W:SŚ już tak
Nie rozumiem też argumentu "na wyrost" - idziesz walczyć z potworem X, sięgasz po talię X. Proste.
Weź pod uwagę, że w świecie Wiedźmina każdy potwór ma inne silne i słabe punkty, więc osobne, asymetryczne talie po prostu mogłyby to dobrze obrazować.
Pytanie ile będzie tych potworów w grze, 20-30? Osobna talia (po 15-20 kart) dla każdego z nich, trochę tych kart się robi
Może jednak wystarczyłaby jedna duża talia potworów + ich indywidualne cechy oraz wprowadzenie kontroli potwora przez drugiego gracza. Drugi gracz ciągnie 2-3 karty i decyduje, której użyć - coś na kształt właśnie LoHa.
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
: 18 mar 2021, 12:04
autor: ShapooBah
Ale talia potworów nie musi mieć 10-15, słabsze potwory: utopce, kikimory czy inne rzygulce miały by np. po 2-3 karty plus zdolność specjalna i tutaj np. potwory z tego low tiera zawsze by współdzieliły tę samą talię i rozróżniałaby je tylko zdolność specjalna, gryfy czy inne lesze po 6 czy 8 indywidualnych kart i np. zróżnicowanie, że jak gryfowi się skończą karty to przetasowujesz, a jak bazyliszkowi, to on potem zawsze atakuje tak samo np. za 3, więc czasem warto jakiegoś potwora wziąć na przetrzymanie, a innego trzeba pokonać tak szybko jak to możliwe.
Itd. itd. itd kombinacji jest mnóstwo w takim układzie, a samych kart byłoby dzięki temu pewnie ze sto
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
: 18 mar 2021, 12:27
autor: Shodan
Albo nawet wspólna talia, ale w zależności od rodzaju potwora ta sama karta odpalałaby różne akcje. Albo jeszcze inaczej, rodzaj zagranej karty z talii potworów aktywowałby różne rodzaje ataków / akcji umieszczonych na karcie danego monstrum.
Oczywiście gracz kontrolujący potwora musiałby mieć możliwość świadomego zagrywania kart, np z dociągniętych trzech.
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
: 18 mar 2021, 12:33
autor: tomp
Zrozumiałem, że walka z potworami polega na przewinięciu talii potwora, albo poprzez ataki wiedźmina albo poprzez atak potwora.
Zarówno talia wiedźmina i potwora to poziom "życia". W efekcie wiedźmin lub potwór może sam siebie zabić poprzez wykonanie ataku. Jak źle zrozumiałem, niech ktoś poprawi/uzupełni.
Interesujące podejście. Jestem bardzo ciekawy odnośnie poszczególnych umiejętności na kartach potworów.
PS. Niezmiennie czekam na gameplay/instruktaż do gry. Mam nadzieję, że pojawi się przynajmniej 1 przed rozpoczęciem kampanii.
Maj już niedługo
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
: 18 mar 2021, 12:38
autor: Shodan
tomp pisze: ↑18 mar 2021, 12:33
Zrozumiałem, że walka z potworami polega na przewinięciu talii potwora, albo poprzez ataki wiedźmina albo poprzez atak potwora.
Zarówno talia wiedźmina i potwora to poziom "życia". W efekcie wiedźmin lub potwór może sam siebie zabić poprzez wykonanie ataku.
Dobrze zrozumiałeś. To taka walka na wyczerpanie, kto komu prędzej "przepali" talię. Atakując zużywasz jedną kartę (powiedzmy, że obrazuje to wyczerpanie walką), atak przeciwnika może pozbawić cię od razu kilku kart (obrazuje to rany).
Re: Wrażenia z zapowiedzi Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World
: 18 mar 2021, 12:42
autor: polwac
Moim zdaniem im więcej takich lakonicznych filmów, które niby coś pokazują, ale jednak nie do końca, tym gorzej dla projektu.
Gdyby powstał jeden kompletny film z opisem rozgrywki i później przykładowa lub pełna rozgrywka, każdy by miał pełen obraz sytuacji.
Dużo łatwiej było by ocenić jak faktycznie te elementu działają i wpisują się w całą grę oraz czy całokształt jest dla nas interesujący czy jednak meh.
Może ta walka z potworami nie jest jakaś porywająca, ale w kontekście całej gry dobrze się wpisuje i działa?
Tego nie wiemy i nie możemy ocenić.
Ja chyba sobie odpuszcze te gów kiepskie filmiki i poczekam na konkretne informacje pewnie gdzieś bliżej maja.
Edit:
Dodam parę cytatów z tego tematu na BGG -> LINK
Spoiler:
@SeerMagic: Thanks for your feedback. Most of it sounds great. Except how monsters attack. That sounds not good at all. Why not let the player have a choice with actual input instead of blind luck? Something like in Lord of Hellas. @Wookie: It makes the fights dynamic, the games is fight-heavy and it doesn't drag, and the player fighting the monster is engaged the most.
But the "luck" element adds a small, yet important emotional involvement on the part of other players. It could work with pure "luck" but choosing weather the Monster Charges or Bites is something many playtersters love external image
@Isaac Thimbleby@RamMegiddo
Is this a completely blind choice, or are there differences between bite and charge?
E.g. is charge generally faster, but bite deals more damage?
Or, if I've seen the best bite cards flip already, I might as well pick charge for the rest of the fight?
@Wookie
- One is not better than the other. the total sum is similar, but cards differ from one another
- They are different. sometimes it's just wounds, sometimes a specific type of a wound or attack
- As the fight goes on, you can try to estimate, which attack might be better at that point.
- We didn't want players to actually choose for the monster, and imitate being the monster - but rather "explain" what attacks it makes and that results in particular ammount/type of damage.
- Some people add a little thematic flare to that and expand on describing the attack.
@Bernie Koh@bgkoh
Thanks for the awesome review. Looking forward to this game. But I have one question - How involved is the player interaction? From the review, it looks like the player is exploring, fighting monsters all on their own, with the other players only playing a cursory role in reading the story, "controlling" the monsters.
What are they doing during the other player's turn? Seems like there will be a bit of downtime with the 5 player limit.
Also, what level of player interaction is there between the player characters?
@Wookie: Let me answer that:
1. Your turns overlap a little bit, so typically, while your are choosing a new Card, the next player is starting to take their turn.
2. When you get a hand of cards, you can plan for your next tur.
3. When any other player fights a monster, you are involved in that.
4. Sometimes another player will attack you. Or if they attack any other player, you can bet on the fight outcome (so you are interested in that).
5. Sometimes another player will play Dice Poker with you. Even if they play with npc's - sometimes you are the person who rolls for the npc's
6. For the player on your left you are the one reading the Encounter Cards. (I like to add a little acting myself )
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
: 18 mar 2021, 12:48
autor: Ardel12
Potwory w postaci figurek wyglądają dobrze. Bies mi się podoba. Obstawianie wygląda dla mnie jak mechanika, które w ogóle tutaj nie pasuje. Jak to fabularnie wytłumaczyć? W spartacusie świetnie to się wpisywało w Arenę i jej klimat. Tutaj mamy walkę Wiedźmina i inni gracze, którzy mogą znajdować się wiele km od niego nagle stwierdzają hmm, czuję w medalionie, że ktoś z cechu Kota walczy ze strzygą. Obstawiam na...jeez.
Wybieranie góra czy dół, przy tym jak ciągniemy karty w ciemno wydaje mi się tylko zwiększać bezcelowo losowość. Też bym preferował osobne decki dla potworów jak to jest w Gloomhaven, gdzie mają one ogromny wpływ i świetnie różnicują przeciwników. Sama specjalna abilitka wydaje się raczej takim minimum, które wypadało wrzucić. Dodatkowo osobne decki, ale MAŁE, do 10-12 kart pozwalałyby faktycznie poznawać grę i stawać się lepszym wiedźminem z partii na partię. Idąc na strzygę a wilka, wiedziałbym jakie mikstury warto zrobić, jaki sprzęt przygotować itd. Świetnie było to zrobione w Wiedźminie 3, gdzie każdy potwór był wrażliwy na inne znaki, czy mikstury/oleje.
Muszę się odnieść do prezentacji samej gry. Wookie strasznie rozwleka i mówi POOOWOOLII. Słuchając go czułem się jak w podstawówce na lekcji angielskiego. Dodatkowo nie wiem czy nie czytał tekstu, bo zwieszał zwrok w jedny punktcie co jakiś czas i załapywał zwiechę(czytanie spoko, ale w umiejętny sposób). Moim zdaniem powinien powierzyć stworzenie w języku angielskim prezentacji gry komuś innemu.
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
: 18 mar 2021, 13:00
autor: Fojtu
Ardel12 pisze: ↑18 mar 2021, 12:48
Muszę się odnieść do prezentacji samej gry. Wookie strasznie rozwleka i mówi POOOWOOLII. Słuchając go czułem się jak w podstawówce na lekcji angielskiego. Dodatkowo nie wiem czy nie czytał tekstu, bo zwieszał zwrok w jedny punktcie co jakiś czas i załapywał zwiechę(czytanie spoko, ale w umiejętny sposób). Moim zdaniem powinien powierzyć stworzenie w języku angielskim prezentacji gry komuś innemu.
Ja nie chciałem poruszać tego tematu, ale trochę średnio te prezentacje brzmią i to nawet dla nie native'a. Ja rozumiem chęć prezentacji własnego dzieła, ale tak długie prezentacje, przez osobę, która chyba ma wadę wymowy (tutaj strzelam) z dość trudną nawet nazwą do wymówienia (Old World to taki mini łamacz języka) to chyba średni pomysł. Poza tym filmik jest okrutnie długi. Pokazana mechanika mogłaby się zmieścić w 5 minutowym trailerku, szczególnie, że jest dość prosta.
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
: 18 mar 2021, 13:21
autor: Silmaril
Jezuu. Serio, facet by wam dał tą grę za darmo a i tak byście się do niego przyczepili, że za długo szła kurierem i czemu korzysta z Pocztexu a nie Inpostu.. Wada wymowy, za długi filmik, za krótki filmik, za wolno mówi, źle gestykuluje.. Chciałem poznać ciekawe przemyślenia o dotychczasowo ujawnionych materiałach a tu piaskownica i narzekanie na wszystko. Absolutnie wszystko Brakuje jeszcze zarzutu, że Wooki jest białym hetero i powinien występować w sukience (na KSie już była wojna o wiedźminki^^ - osobiście nie widzę przeszkód by były). I'm so disgusted of this community.
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
: 18 mar 2021, 13:26
autor: Fojtu
Silmaril pisze: ↑18 mar 2021, 13:21
Jezuu. Serio, facet by wam dał tą grę za darmo a i tak byście się do niego przyczepili, że za długo szła kurierem i czemu korzysta z Pocztexu a nie Inpostu.. Wada wymowy, za długi filmik, za krótki filmik, za wolno mówi, źle gestykuluje.. Chciałem poznać ciekawe przemyślenia o dotychczasowo ujawnionych materiałach a tu piaskownica i narzekanie na wszystko. Absolutnie wszystko Brakuje jeszcze zarzutu, że Wooki jest białym hetero i powinien występować w sukience (na KSie już była wojna o wiedźminki^^ - osobiście nie widzę przeszkód by były). I'm so disgusted od this community.
Szczerze mówiąc, to ja nie znam przypadku, kiedy wydawca aż tak bardzo fragmentaryzuje i dozuje informacje o swojej grze. Dla mnie to spory błąd, bo prowadzi w dużej mierze do takiego czepialstwa.
Wyobrażasz sobie, że w produkcji CD Project w trailerze gry ktoś mówi z tak sillnym polskim akcentem/wymową? Bo ja nie bardzo. Jak robimy taką światową produkcję, to warto by było wciągnąć osobę, która naprawdę dobrze mówi po angielsku. Trzeba grać pod swoje siły i tak jak Wookie jest silny marketingowo i ma silną markę w Polsce to taki filmik za granicą szału nie zrobi, raczej zmniejsza wiarę w projekt.