Beyond the Sun (Dennis K. Chan)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
detrytusek
Posty: 7352
Rejestracja: 04 maja 2015, 12:00
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 466 times
Been thanked: 1120 times

Re: Beyond the Sun (Dennis K. Chan)

Post autor: detrytusek »

Wosho pisze: 22 gru 2022, 11:40 Gusta sa rozne, ale jesli po zagraniu w gre nie mam ochoty w nia zagrac drugi raz to dla mnie zadne top 100.
Ale wiesz, że wydawca nie sugeruje się Twoim top 100?
"Nie ma sensu wiara w rzeczy, które istnieją."

Do sprzedania: Prime minister, Cooper-island pl

Wątek sprzedażowy
Awatar użytkownika
yosz
Posty: 6364
Rejestracja: 22 lut 2008, 22:51
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 195 times
Been thanked: 491 times
Kontakt:

Re: Beyond the Sun (Dennis K. Chan)

Post autor: yosz »

Wosho pisze: 22 gru 2022, 11:40 to dla mnie zadne top 100.
Twoje nie. Ale tak działają rankingi i statystyki, że zdanie jednej, czy dwóch osób nie ma większego znaczenia. A BtS to jedna z moich ulubionych gier - mam spodziewać się wizyty wyjaśniającej że jestem w błędzie?
Spoiler:
ZnadPlanszy | YouTube
Always keep at the back of your mind the possibility that you're dead wrong. -- T. Pratchett --
Awatar użytkownika
siepu
Posty: 1245
Rejestracja: 14 gru 2007, 22:10
Lokalizacja: Olecko / Warszawa
Has thanked: 337 times
Been thanked: 350 times

Re: Beyond the Sun (Dennis K. Chan)

Post autor: siepu »

XLR8 pisze: 21 gru 2022, 22:22 Bo to nie jest gra w robieniu drzewka technologicznego ani budowania silniczków, tylko optymalizator pełną gębą. Każdy ruch ma kolosalne znaczenie, bo nie dość, że ekonomia jest ciasna to jest jeszcze wyścig o cele i efekt kuli śnieżnej.
Oczywiście komuś może się nie podobac ten typ gier.
Ja znowu kocham piekielnie ciasne designy, gdzie każdy ruch na ogromne znaczenie.

Przede wszystkim gra daje proste cele i mnóstwo narzędzi do ich realizacji. Jednak to od graczy zależy w oku ruchach/turach je spełnią i ta ogromna presja wyścigu to coś co wyróżnia ten tytuł.
O, zaciekawiłeś mnie. Mamy dość podobny gust w grach ale mnie bts kompletnie nie chwyciło. Manipulowanie zasobami na planszetce jest super, ale reszta gry (co z tymi zasobami robimy) nie zainteresowała mnie. Brakowało mi właśnie tej ciasnoty o której piszesz, raczej efektywność i optymalizacja. Może używamy tego samego pojęcia inaczej..

Gra mi się najbardziej kojarzy, trochę nie wiem czemu, z Hansa teutonica i ten tytuł siedzi mi lepiej.
Awatar użytkownika
XLR8
Posty: 1707
Rejestracja: 16 lis 2020, 18:11
Has thanked: 285 times
Been thanked: 909 times

Re: Beyond the Sun (Dennis K. Chan)

Post autor: XLR8 »

siepu pisze: 22 gru 2022, 11:53
XLR8 pisze: 21 gru 2022, 22:22 Bo to nie jest gra w robieniu drzewka technologicznego ani budowania silniczków, tylko optymalizator pełną gębą. Każdy ruch ma kolosalne znaczenie, bo nie dość, że ekonomia jest ciasna to jest jeszcze wyścig o cele i efekt kuli śnieżnej.
Oczywiście komuś może się nie podobac ten typ gier.
Ja znowu kocham piekielnie ciasne designy, gdzie każdy ruch na ogromne znaczenie.

Przede wszystkim gra daje proste cele i mnóstwo narzędzi do ich realizacji. Jednak to od graczy zależy w oku ruchach/turach je spełnią i ta ogromna presja wyścigu to coś co wyróżnia ten tytuł.
O, zaciekawiłeś mnie. Mamy dość podobny gust w grach ale mnie bts kompletnie nie chwyciło. Manipulowanie zasobami na planszetce jest super, ale reszta gry (co z tymi zasobami robimy) nie zainteresowała mnie. Brakowało mi właśnie tej ciasnoty o której piszesz, raczej efektywność i optymalizacja. Może używamy tego samego pojęcia inaczej..

Gra mi się najbardziej kojarzy, trochę nie wiem czemu, z Hansa teutonica i ten tytuł siedzi mi lepiej.
Ja rozumiem znowu dlaczego wiele osób się odbija od tej gry. Jak to ujęła moja luba "kocham gry, których poziom trudności zależy od poziomu przeciwników".
BTS jest idealnym przykładem takiego tytułu.
Jak toczę bój z przeciwnikami na moim poziomie to czuję ogromne napięcie, jak z noobami to szybko ich rozmontowuje.
Awatar użytkownika
_Berenice_
Posty: 766
Rejestracja: 17 lis 2012, 14:36
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 63 times
Been thanked: 479 times

Re: Beyond the Sun (Dennis K. Chan)

Post autor: _Berenice_ »

I trochę od nas, o grze, którą naprawdę uwielbiamy :D

Moja kolekcja
Planszówkowy PKS - gdzie planszówki kupujemy sami, a wy decydujecie, czy również chcecie wydać na nie swoje pieniądze!
ZnadPlanszy.pl - zapraszamy też do naszego bloga, gdzie także dzieją się różniste rzeczy :>
Yappen
Posty: 230
Rejestracja: 04 lip 2014, 17:11
Lokalizacja: Kalisz
Has thanked: 120 times
Been thanked: 99 times

Re: Beyond the Sun (Dennis K. Chan)

Post autor: Yappen »

Rebel wyda wersję PL. Właśnie potwierdzili na live streamie https://www.youtube.com/watch?v=m-8RRt4wMEw .

Edit: Razem z dodatkiem. :)
Rabaty: Rebel 8%-16%, Planszostrefa 10%, Mepel 3%.
Grzech
Posty: 595
Rejestracja: 20 maja 2005, 13:55
Lokalizacja: Wrocław/Warszawa
Has thanked: 7 times
Been thanked: 10 times

Re: Beyond the Sun (Dennis K. Chan)

Post autor: Grzech »

Rio grande wrzuciło instrukcję do dodatku i cenę na stronie.

https://www.riograndegames.com/wp-conte ... LoftND.pdf

Grubo - 39,95 $ za:

2 plansze frakcji + 3 karty dla jednej frakcji
26 kart do gry podstawowej + 4 zamienniki istniejących kart.

20 kart liderów
15 żetonów

Wariant solo z dodatkowymi 28 kartami i kawałkiem tektury (doom track)
Awatar użytkownika
XLR8
Posty: 1707
Rejestracja: 16 lis 2020, 18:11
Has thanked: 285 times
Been thanked: 909 times

Re: Beyond the Sun (Dennis K. Chan)

Post autor: XLR8 »

Grzech pisze: 23 lut 2023, 14:47 Rio grande wrzuciło instrukcję do dodatku i cenę na stronie.

https://www.riograndegames.com/wp-conte ... LoftND.pdf

Grubo - 39,95 $ za:

2 plansze frakcji + 3 karty dla jednej frakcji
26 kart do gry podstawowej + 4 zamienniki istniejących kart.

20 kart liderów
15 żetonów

Wariant solo z dodatkowymi 28 kartami i kawałkiem tektury (doom track)
Ulala. Choć i tak kupię bo grę kocham.
Awatar użytkownika
yaro_
Posty: 315
Rejestracja: 31 gru 2018, 09:44
Lokalizacja: Radzionków
Has thanked: 71 times
Been thanked: 126 times

Re: Beyond the Sun (Dennis K. Chan)

Post autor: yaro_ »

Brak nowych technologii, eventów i celów końcowych w dodatku to jakaś porażka.
Gra podstawowa znudzila mi się po 10 partiach przez powtarzalność.

edit: Sorry nie zauważyłem dopisku "Other components to expand base game"
Ale 12 (8) technologii i 4 eventy to i tak za mało.
Awatar użytkownika
arturmarek
Posty: 1518
Rejestracja: 31 paź 2017, 08:05
Has thanked: 262 times
Been thanked: 738 times

Re: Beyond the Sun (Dennis K. Chan)

Post autor: arturmarek »

Miałem tę grę na bardzo szerokim radarze, na pewno mnie interesowała na tyle, żeby kupować wersję angielską za 400PLN. Po tym jak Rebel poinformował o wydaniu polskiej edycji przejrzałem instrukcję i obejrzałem gameplay na BeforeYouPlay. Ta gra jest tak nijaka z wyglądu, że szok. Może w rzeczywistości wygląda lepiej? Pewnie się złamię i kupię, żeby spróbować, za dużo recenzentów o różnych gustach chwali tę grę. Może mnie ktoś wyprostuje w moim spostrzeżeniach (piszę myśląc o rozgrywce 2-osobowej, bo raczej tylko z żoną w taką grę bym zagrał):

1. Plansza jest zbyt duża. To co tam jest można by zmieścić na połowie tej planszy. Nie mówiąc o tym, że można by zmniejszyć karty.
2. Nie jestem jakimś wielkim estetą i nawet miszmasz w Terraformacji jest dla mnie spoko. Jednak te karty tutaj to już przegięcie. Zero grafik, sporo tekstu jak na w miarę proste efekty, brak ikonografii. No i jak juz nie są ładne, to po co są takie duże? Ścieśniając planszę i zmniejszając karty, ta gra mogłaby zajmować połowę tego co zajmuje.
3. Usability ciągłego odwracania kostek wydaje mi się słabe. Miałem wrażenie, że dużo czasu i energii spędzali na szukaniu odpowiedniej ikony na kostce. Dodatkowo ta ścianka, która jest pokazana "w magazynie" jest redundantna, bo jak kostka jest magazynie to zawsze pokazuje tę ściankę i nigdzie indziej... chyba bym wolał, żeby tam leżały dyski jak w GWT/Spirit Island i jak go ściągasz, to bierzesz ludzika/stateczek czy cokolwiek innego.
4. Mam wrażenie, że akcje na technologiach i bonusy z kolonizacji mogę być po jakimś czasie nudnawe. Tutaj to najbardziej pytanie do osób, które zagrały 5, 10, 20,... rozgrywek. Wiem, że taki zarzut można by pewnie do bardzo wielu gier wysnuć. W takim Wingspanie też wiele efektów kart jest podobnych, ale przez to, że tam są dodatkowe wymiary jak rodzaj gniazda, rodzaj siedliska, koszt, punkty itd., to jednak nie czuć powtarzalności. Jak jest tutaj?

Mechanicznie bardzo mi się podoba. W sumie składa się z kilku dość prostych kawałków, które znakomicie się ze sobą zazębiają. To całe drzewko technologiczne to właściwie nowe miejsca worker placementowe jak w Agricoli, tylko gracze muszą się napracować, żeby je odblokować i mają kontrolę nad tym co będzie. Część kolonizacyjna sama w sobie jest prościutka i coś na tej zasadzie jest w milionie gier. Rozwój na planszetce też nie jest niczym szczególnie przełomowym. Jednak to, że każdy z tych elementów łączy się z pozostałymi powoduje, że gra wydaje się warta uwagi.
Awatar użytkownika
yaro_
Posty: 315
Rejestracja: 31 gru 2018, 09:44
Lokalizacja: Radzionków
Has thanked: 71 times
Been thanked: 126 times

Re: Beyond the Sun (Dennis K. Chan)

Post autor: yaro_ »

arturmarek pisze: 24 lut 2023, 11:00 Miałem tę grę na bardzo szerokim radarze...
1.2 Plansza jest duża, ale jest to uzasadnione bo musi zmieścić leżące na niej karty. Fakt, może i by mogli to zmieścić na mini kartach. Tylko tekstu na eventach jest czasem na całą kartę i z tym byłby problem.
3. Przez to w praktyce ja wkładając kosteczki spowrotem na planszę gracza leżały już dowolną stroną.
4. Czuć powtarzalność. Zwłaszcza Eventów i Celów. Same technologie jeszcze jako tako choć mi tak brakuje jakichś innych mechanik. Dla mnie to było ciągle to samo.

To ciągle bardzo dobra gra, area control na planetach jest bardzo fajne, zarządzanie zasobami jest tricky, łatwo można się wykoleić na kilka tur gdy czegoś braknie. Tylko liczyłem że dodatek to trochę rozkręci bardziej.
Awatar użytkownika
XLR8
Posty: 1707
Rejestracja: 16 lis 2020, 18:11
Has thanked: 285 times
Been thanked: 909 times

Re: Beyond the Sun (Dennis K. Chan)

Post autor: XLR8 »

Gra po wielu rozgrywkach faktycznie jest powtarzalna jeśli chodzi o eventy i cele, jednak jest tak przepełniona interakcja że tego w ogóle nie czuć.
Awatar użytkownika
Abizaas
Posty: 1055
Rejestracja: 13 wrz 2020, 14:03
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 630 times
Been thanked: 776 times

Re: Beyond the Sun (Dennis K. Chan)

Post autor: Abizaas »

Ja mam taki problem z BTS, że minigra w planety jest bardzo płytka - kto ma więcej stateczków kontroluję planetę i koniec, nowe pojawiają się losowo po zajęciu poprzednich bez żadnej możliwości przygotowania się. Do tego, technologie które losujemy niby nie są aż tak losowe - bo w końcu wybieramy 1 z 2 a do tego wiemy jaki będzie kolor, ale mają one tak ogromne znaczenie w budowaniu silnika, że 1-2 złe dociągi na początku gry mogą nam zabić rozgrywkę. Eventy w większości przypadków są nieistotne lub bardzo mało znaczące, a jednak to dodatkowy losowy element który nijak nie pasuje do pozostałych mechanik. Do tego, jak na swoją wagę gra wymaga bardzo dokładnego śledzenia zbyt wielu informacji - co chwila dochodzą nowe technologie na których jest mnóstwo tekstu, to samo z kartami wydarzeń i planetami. Nie ma tu elegancji Brassa czy GWT które operują głównie na ikonach/nazwach i wymagają odpowiedniej ilości przetwarzania danych w trakcie gry do swojej wagi. Sam system ekonomiczny też jest bardzo prosty i w mojej opinii wręcz irytujący - tak prosta układanka z dwoma zasobami z taką ciasnotą? Do tego jeden z zasobów jest znacznie trudniejszy do zdobycie niż drugi więc praktycznie co grę rozpoczynamy odkrywanie tych samych dysków.

Dodajmy jeszcze projekt graficzny - za duża plansza, zbyt dużo tekstu czy białe karty wyglądające jak prototyp planszówki. Zagraliśmy 5 razy, mi nie podobało się od prawie samego początku, a współgraczowi znudziło się po około 4-5 partii i odpuściliśmy dalszą rozgrywkę.

Zdaje sobie sprawę z tego, że negatywne opinie nie cieszą się dobrą sławą na forum i pewnie osoby z wątku się ze mną nie zgodzą - ale taka jest moja opinia. Po tych paru partiach BTS więcej nie pojawi się na stole.

Kolekcja


ninety-percent of everything is crud
Awatar użytkownika
XLR8
Posty: 1707
Rejestracja: 16 lis 2020, 18:11
Has thanked: 285 times
Been thanked: 909 times

Re: Beyond the Sun (Dennis K. Chan)

Post autor: XLR8 »

Abizaas pisze: 25 lut 2023, 20:41 Ja mam taki problem z BTS, że minigra w planety jest bardzo płytka - kto ma więcej stateczków kontroluję planetę i koniec, nowe pojawiają się losowo po zajęciu poprzednich bez żadnej możliwości przygotowania się. Do tego, technologie które losujemy niby nie są aż tak losowe - bo w końcu wybieramy 1 z 2 a do tego wiemy jaki będzie kolor, ale mają one tak ogromne znaczenie w budowaniu silnika, że 1-2 złe dociągi na początku gry mogą nam zabić rozgrywkę. Eventy w większości przypadków są nieistotne lub bardzo mało znaczące, a jednak to dodatkowy losowy element który nijak nie pasuje do pozostałych mechanik. Do tego, jak na swoją wagę gra wymaga bardzo dokładnego śledzenia zbyt wielu informacji - co chwila dochodzą nowe technologie na których jest mnóstwo tekstu, to samo z kartami wydarzeń i planetami. Nie ma tu elegancji Brassa czy GWT które operują głównie na ikonach/nazwach i wymagają odpowiedniej ilości przetwarzania danych w trakcie gry do swojej wagi. Sam system ekonomiczny też jest bardzo prosty i w mojej opinii wręcz irytujący - tak prosta układanka z dwoma zasobami z taką ciasnotą? Do tego jeden z zasobów jest znacznie trudniejszy do zdobycie niż drugi więc praktycznie co grę rozpoczynamy odkrywanie tych samych dysków.

Dodajmy jeszcze projekt graficzny - za duża plansza, zbyt dużo tekstu czy białe karty wyglądające jak prototyp planszówki. Zagraliśmy 5 razy, mi nie podobało się od prawie samego początku, a współgraczowi znudziło się po około 4-5 partii i odpuściliśmy dalszą rozgrywkę.

Zdaje sobie sprawę z tego, że negatywne opinie nie cieszą się dobrą sławą na forum i pewnie osoby z wątku się ze mną nie zgodzą - ale taka jest moja opinia. Po tych paru partiach BTS więcej nie pojawi się na stole.
Piszesz, że nowe technologie są losowe bo wybierasz 1 z 2. Ja nigdy nigdy bym nie zagrał w bts bez wariantu zaawansowanego.
Awatar użytkownika
Abizaas
Posty: 1055
Rejestracja: 13 wrz 2020, 14:03
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 630 times
Been thanked: 776 times

Re: Beyond the Sun (Dennis K. Chan)

Post autor: Abizaas »

XLR8 pisze: 25 lut 2023, 21:13
Spoiler:
Piszesz, że nowe technologie są losowe bo wybierasz 1 z 2. Ja nigdy nigdy bym nie zagrał w bts bez wariantu zaawansowanego.
Nie zdawałem sobie sprawy o jego istnieniu, tłumaczono mi zasady więc sam niestety nie przeczytałem instrukcji. Te losowe technologie to była największa bolączka, choć inne rzeczy też mi przeszkadzały. Być może trzeba by spróbować kiedyś jeszcze raz z tym wariantem.

Kolekcja


ninety-percent of everything is crud
Awatar użytkownika
XLR8
Posty: 1707
Rejestracja: 16 lis 2020, 18:11
Has thanked: 285 times
Been thanked: 909 times

Re: Beyond the Sun (Dennis K. Chan)

Post autor: XLR8 »

Abizaas pisze: 25 lut 2023, 21:43
XLR8 pisze: 25 lut 2023, 21:13
Spoiler:
Piszesz, że nowe technologie są losowe bo wybierasz 1 z 2. Ja nigdy nigdy bym nie zagrał w bts bez wariantu zaawansowanego.
Nie zdawałem sobie sprawy o jego istnieniu, tłumaczono mi zasady więc sam niestety nie przeczytałem instrukcji. Te losowe technologie to była największa bolączka, choć inne rzeczy też mi przeszkadzały. Być może trzeba by spróbować kiedyś jeszcze raz z tym wariantem.
Cóż, moje odczucia były dokładnie takie same jak Twoje po partii w wersję nie zaawansowaną.
Wersja zaawansowana nie zmienia wiele jeśli chodzi o zasady, jednak faktycznie zmienia wiele.
Widzisz technologie przed jej kupieniem i możesz pod nią planować, bo jeśli ją wynajdziesz to możesz ją użyć jako pierwszy.
Tyle i aż tyle.
Awatar użytkownika
Abizaas
Posty: 1055
Rejestracja: 13 wrz 2020, 14:03
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 630 times
Been thanked: 776 times

Re: Beyond the Sun (Dennis K. Chan)

Post autor: Abizaas »

Brak losowych techów zmienia też diametralnie ekonomię, bo będzie dało się nad nią zapanować. Ogólnie cała gra powinna się zrobić bardziej policzalna w pozytywnym sensie - bez wariantu zaawansowanego czułem że gracz jest przytłaczany coraz to nowymi losowymi informacjami nad którymi nie może zapanować, a taki wariant powinien to wygładzić. Spróbujemy jeszcze raz przy najbliższej okazji. Według Was w ile osób najlepiej chodzi?

Kolekcja


ninety-percent of everything is crud
Awatar użytkownika
Vuk0
Posty: 67
Rejestracja: 28 mar 2021, 12:46
Has thanked: 39 times
Been thanked: 12 times

Re: Beyond the Sun (Dennis K. Chan)

Post autor: Vuk0 »

Abizaas pisze: 26 lut 2023, 08:55 [...]Według Was w ile osób najlepiej chodzi?
Podepnę się pod pytanie, bo przyznam, że BTS znajduje się na zakupowym radarze.
Awatar użytkownika
XLR8
Posty: 1707
Rejestracja: 16 lis 2020, 18:11
Has thanked: 285 times
Been thanked: 909 times

Re: Beyond the Sun (Dennis K. Chan)

Post autor: XLR8 »

Abizaas pisze: 26 lut 2023, 08:55 Brak losowych techów zmienia też diametralnie ekonomię, bo będzie dało się nad nią zapanować. Ogólnie cała gra powinna się zrobić bardziej policzalna w pozytywnym sensie - bez wariantu zaawansowanego czułem że gracz jest przytłaczany coraz to nowymi losowymi informacjami nad którymi nie może zapanować, a taki wariant powinien to wygładzić. Spróbujemy jeszcze raz przy najbliższej okazji. Według Was w ile osób najlepiej chodzi?
Zdecydowanie 3. Na dwóch jest przeciąganie liny, a na 4 zbyt wiele się dzieje na mapie podboju zanim tura wróci do ciebie.
Dla nas 3>2>4 :)
Awatar użytkownika
karmazynowy
Posty: 1076
Rejestracja: 15 lut 2011, 18:26
Lokalizacja: Gdynia
Has thanked: 195 times
Been thanked: 464 times

Re: Beyond the Sun (Dennis K. Chan)

Post autor: karmazynowy »

Na półce | Na stole | Na sprzedaż i zamianę (Gdynia) | Podzielę się rabatem: Grybezpradu.eu - 5% | Planszostrefa.pl - 11%
Awatar użytkownika
japanczyk
Moderator
Posty: 11793
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3519 times
Been thanked: 3524 times

Re: Beyond the Sun (Dennis K. Chan)

Post autor: japanczyk »

karmazynowy pisze: 22 sie 2023, 09:13 Rebel odpalił przedsprzedaż.

https://www.rebel.pl/site/search?phrase=beyond+the+sun
XD
Cena kosmos - poczekam na wyprzedaze
Ale patrze ze cen angielskiej edycji tez poleciala w kosmos - na rebelu kupowalem troche ponad rok temu to przed rabatem bylo 280 zl, a teraz jest (sic!) 394!!!!

ktos tam w RioGrande odlatuje mocno
Awatar użytkownika
karmazynowy
Posty: 1076
Rejestracja: 15 lut 2011, 18:26
Lokalizacja: Gdynia
Has thanked: 195 times
Been thanked: 464 times

Re: Beyond the Sun (Dennis K. Chan)

Post autor: karmazynowy »

japanczyk pisze: 22 sie 2023, 09:20 ktos tam w RioGrande odlatuje mocno
Cena iście kosmiczna to fakt. :shock:

Może to powód dla którego Portal wycofał się z Race for the Galaxy, skoro wersja PL była by w cenie ENG czyli ~150-160 zł za karcianke.
Na półce | Na stole | Na sprzedaż i zamianę (Gdynia) | Podzielę się rabatem: Grybezpradu.eu - 5% | Planszostrefa.pl - 11%
Awatar użytkownika
PytonZCatanu
Posty: 4797
Rejestracja: 23 mar 2017, 13:53
Has thanked: 1859 times
Been thanked: 2302 times

Re: Beyond the Sun (Dennis K. Chan)

Post autor: PytonZCatanu »

Spodziewałem się ceny 200-250 zł. 😱
Awatar użytkownika
emoprzemoc
Posty: 99
Rejestracja: 19 sty 2020, 20:53
Lokalizacja: Katowice PTR
Has thanked: 941 times
Been thanked: 268 times

Re: Beyond the Sun (Dennis K. Chan)

Post autor: emoprzemoc »

Już za parę miesięcy na push your luck! :lol: Choć jak teraz rabaty w PYL na najdroższe pozycje spadły do 30%, to wciąż nie wychodziłoby bardzo zachęcająco.
ODPOWIEDZ