Ale wiesz, że wydawca nie sugeruje się Twoim top 100?
Beyond the Sun (Dennis K. Chan)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- detrytusek
- Posty: 7352
- Rejestracja: 04 maja 2015, 12:00
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 466 times
- Been thanked: 1120 times
Re: Beyond the Sun (Dennis K. Chan)
"Nie ma sensu wiara w rzeczy, które istnieją."
Do sprzedania: Prime minister, Cooper-island pl
Wątek sprzedażowy
Do sprzedania: Prime minister, Cooper-island pl
Wątek sprzedażowy
- yosz
- Posty: 6364
- Rejestracja: 22 lut 2008, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 195 times
- Been thanked: 491 times
- Kontakt:
Re: Beyond the Sun (Dennis K. Chan)
Twoje nie. Ale tak działają rankingi i statystyki, że zdanie jednej, czy dwóch osób nie ma większego znaczenia. A BtS to jedna z moich ulubionych gier - mam spodziewać się wizyty wyjaśniającej że jestem w błędzie?
Spoiler:
ZnadPlanszy | YouTube
Always keep at the back of your mind the possibility that you're dead wrong. -- T. Pratchett --
Always keep at the back of your mind the possibility that you're dead wrong. -- T. Pratchett --
- siepu
- Posty: 1245
- Rejestracja: 14 gru 2007, 22:10
- Lokalizacja: Olecko / Warszawa
- Has thanked: 337 times
- Been thanked: 350 times
Re: Beyond the Sun (Dennis K. Chan)
O, zaciekawiłeś mnie. Mamy dość podobny gust w grach ale mnie bts kompletnie nie chwyciło. Manipulowanie zasobami na planszetce jest super, ale reszta gry (co z tymi zasobami robimy) nie zainteresowała mnie. Brakowało mi właśnie tej ciasnoty o której piszesz, raczej efektywność i optymalizacja. Może używamy tego samego pojęcia inaczej..XLR8 pisze: ↑21 gru 2022, 22:22 Bo to nie jest gra w robieniu drzewka technologicznego ani budowania silniczków, tylko optymalizator pełną gębą. Każdy ruch ma kolosalne znaczenie, bo nie dość, że ekonomia jest ciasna to jest jeszcze wyścig o cele i efekt kuli śnieżnej.
Oczywiście komuś może się nie podobac ten typ gier.
Ja znowu kocham piekielnie ciasne designy, gdzie każdy ruch na ogromne znaczenie.
Przede wszystkim gra daje proste cele i mnóstwo narzędzi do ich realizacji. Jednak to od graczy zależy w oku ruchach/turach je spełnią i ta ogromna presja wyścigu to coś co wyróżnia ten tytuł.
Gra mi się najbardziej kojarzy, trochę nie wiem czemu, z Hansa teutonica i ten tytuł siedzi mi lepiej.
Re: Beyond the Sun (Dennis K. Chan)
Ja rozumiem znowu dlaczego wiele osób się odbija od tej gry. Jak to ujęła moja luba "kocham gry, których poziom trudności zależy od poziomu przeciwników".siepu pisze: ↑22 gru 2022, 11:53O, zaciekawiłeś mnie. Mamy dość podobny gust w grach ale mnie bts kompletnie nie chwyciło. Manipulowanie zasobami na planszetce jest super, ale reszta gry (co z tymi zasobami robimy) nie zainteresowała mnie. Brakowało mi właśnie tej ciasnoty o której piszesz, raczej efektywność i optymalizacja. Może używamy tego samego pojęcia inaczej..XLR8 pisze: ↑21 gru 2022, 22:22 Bo to nie jest gra w robieniu drzewka technologicznego ani budowania silniczków, tylko optymalizator pełną gębą. Każdy ruch ma kolosalne znaczenie, bo nie dość, że ekonomia jest ciasna to jest jeszcze wyścig o cele i efekt kuli śnieżnej.
Oczywiście komuś może się nie podobac ten typ gier.
Ja znowu kocham piekielnie ciasne designy, gdzie każdy ruch na ogromne znaczenie.
Przede wszystkim gra daje proste cele i mnóstwo narzędzi do ich realizacji. Jednak to od graczy zależy w oku ruchach/turach je spełnią i ta ogromna presja wyścigu to coś co wyróżnia ten tytuł.
Gra mi się najbardziej kojarzy, trochę nie wiem czemu, z Hansa teutonica i ten tytuł siedzi mi lepiej.
BTS jest idealnym przykładem takiego tytułu.
Jak toczę bój z przeciwnikami na moim poziomie to czuję ogromne napięcie, jak z noobami to szybko ich rozmontowuje.
- _Berenice_
- Posty: 766
- Rejestracja: 17 lis 2012, 14:36
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 63 times
- Been thanked: 479 times
Re: Beyond the Sun (Dennis K. Chan)
I trochę od nas, o grze, którą naprawdę uwielbiamy
Moja kolekcja
Planszówkowy PKS - gdzie planszówki kupujemy sami, a wy decydujecie, czy również chcecie wydać na nie swoje pieniądze!
ZnadPlanszy.pl - zapraszamy też do naszego bloga, gdzie także dzieją się różniste rzeczy :>
Planszówkowy PKS - gdzie planszówki kupujemy sami, a wy decydujecie, czy również chcecie wydać na nie swoje pieniądze!
ZnadPlanszy.pl - zapraszamy też do naszego bloga, gdzie także dzieją się różniste rzeczy :>
-
- Posty: 230
- Rejestracja: 04 lip 2014, 17:11
- Lokalizacja: Kalisz
- Has thanked: 120 times
- Been thanked: 99 times
Re: Beyond the Sun (Dennis K. Chan)
Rebel wyda wersję PL. Właśnie potwierdzili na live streamie https://www.youtube.com/watch?v=m-8RRt4wMEw .
Edit: Razem z dodatkiem.
Edit: Razem z dodatkiem.
Rabaty: Rebel 8%-16%, Planszostrefa 10%, Mepel 3%.
-
- Posty: 595
- Rejestracja: 20 maja 2005, 13:55
- Lokalizacja: Wrocław/Warszawa
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 10 times
Re: Beyond the Sun (Dennis K. Chan)
Rio grande wrzuciło instrukcję do dodatku i cenę na stronie.
https://www.riograndegames.com/wp-conte ... LoftND.pdf
Grubo - 39,95 $ za:
2 plansze frakcji + 3 karty dla jednej frakcji
26 kart do gry podstawowej + 4 zamienniki istniejących kart.
20 kart liderów
15 żetonów
Wariant solo z dodatkowymi 28 kartami i kawałkiem tektury (doom track)
https://www.riograndegames.com/wp-conte ... LoftND.pdf
Grubo - 39,95 $ za:
2 plansze frakcji + 3 karty dla jednej frakcji
26 kart do gry podstawowej + 4 zamienniki istniejących kart.
20 kart liderów
15 żetonów
Wariant solo z dodatkowymi 28 kartami i kawałkiem tektury (doom track)
Re: Beyond the Sun (Dennis K. Chan)
Ulala. Choć i tak kupię bo grę kocham.Grzech pisze: ↑23 lut 2023, 14:47 Rio grande wrzuciło instrukcję do dodatku i cenę na stronie.
https://www.riograndegames.com/wp-conte ... LoftND.pdf
Grubo - 39,95 $ za:
2 plansze frakcji + 3 karty dla jednej frakcji
26 kart do gry podstawowej + 4 zamienniki istniejących kart.
20 kart liderów
15 żetonów
Wariant solo z dodatkowymi 28 kartami i kawałkiem tektury (doom track)
- yaro_
- Posty: 315
- Rejestracja: 31 gru 2018, 09:44
- Lokalizacja: Radzionków
- Has thanked: 71 times
- Been thanked: 126 times
Re: Beyond the Sun (Dennis K. Chan)
Brak nowych technologii, eventów i celów końcowych w dodatku to jakaś porażka.
Gra podstawowa znudzila mi się po 10 partiach przez powtarzalność.
edit: Sorry nie zauważyłem dopisku "Other components to expand base game"
Ale 12 (8) technologii i 4 eventy to i tak za mało.
Gra podstawowa znudzila mi się po 10 partiach przez powtarzalność.
edit: Sorry nie zauważyłem dopisku "Other components to expand base game"
Ale 12 (8) technologii i 4 eventy to i tak za mało.
- arturmarek
- Posty: 1518
- Rejestracja: 31 paź 2017, 08:05
- Has thanked: 262 times
- Been thanked: 738 times
Re: Beyond the Sun (Dennis K. Chan)
Miałem tę grę na bardzo szerokim radarze, na pewno mnie interesowała na tyle, żeby kupować wersję angielską za 400PLN. Po tym jak Rebel poinformował o wydaniu polskiej edycji przejrzałem instrukcję i obejrzałem gameplay na BeforeYouPlay. Ta gra jest tak nijaka z wyglądu, że szok. Może w rzeczywistości wygląda lepiej? Pewnie się złamię i kupię, żeby spróbować, za dużo recenzentów o różnych gustach chwali tę grę. Może mnie ktoś wyprostuje w moim spostrzeżeniach (piszę myśląc o rozgrywce 2-osobowej, bo raczej tylko z żoną w taką grę bym zagrał):
1. Plansza jest zbyt duża. To co tam jest można by zmieścić na połowie tej planszy. Nie mówiąc o tym, że można by zmniejszyć karty.
2. Nie jestem jakimś wielkim estetą i nawet miszmasz w Terraformacji jest dla mnie spoko. Jednak te karty tutaj to już przegięcie. Zero grafik, sporo tekstu jak na w miarę proste efekty, brak ikonografii. No i jak juz nie są ładne, to po co są takie duże? Ścieśniając planszę i zmniejszając karty, ta gra mogłaby zajmować połowę tego co zajmuje.
3. Usability ciągłego odwracania kostek wydaje mi się słabe. Miałem wrażenie, że dużo czasu i energii spędzali na szukaniu odpowiedniej ikony na kostce. Dodatkowo ta ścianka, która jest pokazana "w magazynie" jest redundantna, bo jak kostka jest magazynie to zawsze pokazuje tę ściankę i nigdzie indziej... chyba bym wolał, żeby tam leżały dyski jak w GWT/Spirit Island i jak go ściągasz, to bierzesz ludzika/stateczek czy cokolwiek innego.
4. Mam wrażenie, że akcje na technologiach i bonusy z kolonizacji mogę być po jakimś czasie nudnawe. Tutaj to najbardziej pytanie do osób, które zagrały 5, 10, 20,... rozgrywek. Wiem, że taki zarzut można by pewnie do bardzo wielu gier wysnuć. W takim Wingspanie też wiele efektów kart jest podobnych, ale przez to, że tam są dodatkowe wymiary jak rodzaj gniazda, rodzaj siedliska, koszt, punkty itd., to jednak nie czuć powtarzalności. Jak jest tutaj?
Mechanicznie bardzo mi się podoba. W sumie składa się z kilku dość prostych kawałków, które znakomicie się ze sobą zazębiają. To całe drzewko technologiczne to właściwie nowe miejsca worker placementowe jak w Agricoli, tylko gracze muszą się napracować, żeby je odblokować i mają kontrolę nad tym co będzie. Część kolonizacyjna sama w sobie jest prościutka i coś na tej zasadzie jest w milionie gier. Rozwój na planszetce też nie jest niczym szczególnie przełomowym. Jednak to, że każdy z tych elementów łączy się z pozostałymi powoduje, że gra wydaje się warta uwagi.
1. Plansza jest zbyt duża. To co tam jest można by zmieścić na połowie tej planszy. Nie mówiąc o tym, że można by zmniejszyć karty.
2. Nie jestem jakimś wielkim estetą i nawet miszmasz w Terraformacji jest dla mnie spoko. Jednak te karty tutaj to już przegięcie. Zero grafik, sporo tekstu jak na w miarę proste efekty, brak ikonografii. No i jak juz nie są ładne, to po co są takie duże? Ścieśniając planszę i zmniejszając karty, ta gra mogłaby zajmować połowę tego co zajmuje.
3. Usability ciągłego odwracania kostek wydaje mi się słabe. Miałem wrażenie, że dużo czasu i energii spędzali na szukaniu odpowiedniej ikony na kostce. Dodatkowo ta ścianka, która jest pokazana "w magazynie" jest redundantna, bo jak kostka jest magazynie to zawsze pokazuje tę ściankę i nigdzie indziej... chyba bym wolał, żeby tam leżały dyski jak w GWT/Spirit Island i jak go ściągasz, to bierzesz ludzika/stateczek czy cokolwiek innego.
4. Mam wrażenie, że akcje na technologiach i bonusy z kolonizacji mogę być po jakimś czasie nudnawe. Tutaj to najbardziej pytanie do osób, które zagrały 5, 10, 20,... rozgrywek. Wiem, że taki zarzut można by pewnie do bardzo wielu gier wysnuć. W takim Wingspanie też wiele efektów kart jest podobnych, ale przez to, że tam są dodatkowe wymiary jak rodzaj gniazda, rodzaj siedliska, koszt, punkty itd., to jednak nie czuć powtarzalności. Jak jest tutaj?
Mechanicznie bardzo mi się podoba. W sumie składa się z kilku dość prostych kawałków, które znakomicie się ze sobą zazębiają. To całe drzewko technologiczne to właściwie nowe miejsca worker placementowe jak w Agricoli, tylko gracze muszą się napracować, żeby je odblokować i mają kontrolę nad tym co będzie. Część kolonizacyjna sama w sobie jest prościutka i coś na tej zasadzie jest w milionie gier. Rozwój na planszetce też nie jest niczym szczególnie przełomowym. Jednak to, że każdy z tych elementów łączy się z pozostałymi powoduje, że gra wydaje się warta uwagi.
- yaro_
- Posty: 315
- Rejestracja: 31 gru 2018, 09:44
- Lokalizacja: Radzionków
- Has thanked: 71 times
- Been thanked: 126 times
Re: Beyond the Sun (Dennis K. Chan)
1.2 Plansza jest duża, ale jest to uzasadnione bo musi zmieścić leżące na niej karty. Fakt, może i by mogli to zmieścić na mini kartach. Tylko tekstu na eventach jest czasem na całą kartę i z tym byłby problem.
3. Przez to w praktyce ja wkładając kosteczki spowrotem na planszę gracza leżały już dowolną stroną.
4. Czuć powtarzalność. Zwłaszcza Eventów i Celów. Same technologie jeszcze jako tako choć mi tak brakuje jakichś innych mechanik. Dla mnie to było ciągle to samo.
To ciągle bardzo dobra gra, area control na planetach jest bardzo fajne, zarządzanie zasobami jest tricky, łatwo można się wykoleić na kilka tur gdy czegoś braknie. Tylko liczyłem że dodatek to trochę rozkręci bardziej.
Re: Beyond the Sun (Dennis K. Chan)
Gra po wielu rozgrywkach faktycznie jest powtarzalna jeśli chodzi o eventy i cele, jednak jest tak przepełniona interakcja że tego w ogóle nie czuć.
- Abizaas
- Posty: 1055
- Rejestracja: 13 wrz 2020, 14:03
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 630 times
- Been thanked: 776 times
Re: Beyond the Sun (Dennis K. Chan)
Ja mam taki problem z BTS, że minigra w planety jest bardzo płytka - kto ma więcej stateczków kontroluję planetę i koniec, nowe pojawiają się losowo po zajęciu poprzednich bez żadnej możliwości przygotowania się. Do tego, technologie które losujemy niby nie są aż tak losowe - bo w końcu wybieramy 1 z 2 a do tego wiemy jaki będzie kolor, ale mają one tak ogromne znaczenie w budowaniu silnika, że 1-2 złe dociągi na początku gry mogą nam zabić rozgrywkę. Eventy w większości przypadków są nieistotne lub bardzo mało znaczące, a jednak to dodatkowy losowy element który nijak nie pasuje do pozostałych mechanik. Do tego, jak na swoją wagę gra wymaga bardzo dokładnego śledzenia zbyt wielu informacji - co chwila dochodzą nowe technologie na których jest mnóstwo tekstu, to samo z kartami wydarzeń i planetami. Nie ma tu elegancji Brassa czy GWT które operują głównie na ikonach/nazwach i wymagają odpowiedniej ilości przetwarzania danych w trakcie gry do swojej wagi. Sam system ekonomiczny też jest bardzo prosty i w mojej opinii wręcz irytujący - tak prosta układanka z dwoma zasobami z taką ciasnotą? Do tego jeden z zasobów jest znacznie trudniejszy do zdobycie niż drugi więc praktycznie co grę rozpoczynamy odkrywanie tych samych dysków.
Dodajmy jeszcze projekt graficzny - za duża plansza, zbyt dużo tekstu czy białe karty wyglądające jak prototyp planszówki. Zagraliśmy 5 razy, mi nie podobało się od prawie samego początku, a współgraczowi znudziło się po około 4-5 partii i odpuściliśmy dalszą rozgrywkę.
Zdaje sobie sprawę z tego, że negatywne opinie nie cieszą się dobrą sławą na forum i pewnie osoby z wątku się ze mną nie zgodzą - ale taka jest moja opinia. Po tych paru partiach BTS więcej nie pojawi się na stole.
Dodajmy jeszcze projekt graficzny - za duża plansza, zbyt dużo tekstu czy białe karty wyglądające jak prototyp planszówki. Zagraliśmy 5 razy, mi nie podobało się od prawie samego początku, a współgraczowi znudziło się po około 4-5 partii i odpuściliśmy dalszą rozgrywkę.
Zdaje sobie sprawę z tego, że negatywne opinie nie cieszą się dobrą sławą na forum i pewnie osoby z wątku się ze mną nie zgodzą - ale taka jest moja opinia. Po tych paru partiach BTS więcej nie pojawi się na stole.
Re: Beyond the Sun (Dennis K. Chan)
Piszesz, że nowe technologie są losowe bo wybierasz 1 z 2. Ja nigdy nigdy bym nie zagrał w bts bez wariantu zaawansowanego.Abizaas pisze: ↑25 lut 2023, 20:41 Ja mam taki problem z BTS, że minigra w planety jest bardzo płytka - kto ma więcej stateczków kontroluję planetę i koniec, nowe pojawiają się losowo po zajęciu poprzednich bez żadnej możliwości przygotowania się. Do tego, technologie które losujemy niby nie są aż tak losowe - bo w końcu wybieramy 1 z 2 a do tego wiemy jaki będzie kolor, ale mają one tak ogromne znaczenie w budowaniu silnika, że 1-2 złe dociągi na początku gry mogą nam zabić rozgrywkę. Eventy w większości przypadków są nieistotne lub bardzo mało znaczące, a jednak to dodatkowy losowy element który nijak nie pasuje do pozostałych mechanik. Do tego, jak na swoją wagę gra wymaga bardzo dokładnego śledzenia zbyt wielu informacji - co chwila dochodzą nowe technologie na których jest mnóstwo tekstu, to samo z kartami wydarzeń i planetami. Nie ma tu elegancji Brassa czy GWT które operują głównie na ikonach/nazwach i wymagają odpowiedniej ilości przetwarzania danych w trakcie gry do swojej wagi. Sam system ekonomiczny też jest bardzo prosty i w mojej opinii wręcz irytujący - tak prosta układanka z dwoma zasobami z taką ciasnotą? Do tego jeden z zasobów jest znacznie trudniejszy do zdobycie niż drugi więc praktycznie co grę rozpoczynamy odkrywanie tych samych dysków.
Dodajmy jeszcze projekt graficzny - za duża plansza, zbyt dużo tekstu czy białe karty wyglądające jak prototyp planszówki. Zagraliśmy 5 razy, mi nie podobało się od prawie samego początku, a współgraczowi znudziło się po około 4-5 partii i odpuściliśmy dalszą rozgrywkę.
Zdaje sobie sprawę z tego, że negatywne opinie nie cieszą się dobrą sławą na forum i pewnie osoby z wątku się ze mną nie zgodzą - ale taka jest moja opinia. Po tych paru partiach BTS więcej nie pojawi się na stole.
- Abizaas
- Posty: 1055
- Rejestracja: 13 wrz 2020, 14:03
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 630 times
- Been thanked: 776 times
Re: Beyond the Sun (Dennis K. Chan)
Nie zdawałem sobie sprawy o jego istnieniu, tłumaczono mi zasady więc sam niestety nie przeczytałem instrukcji. Te losowe technologie to była największa bolączka, choć inne rzeczy też mi przeszkadzały. Być może trzeba by spróbować kiedyś jeszcze raz z tym wariantem.
Re: Beyond the Sun (Dennis K. Chan)
Cóż, moje odczucia były dokładnie takie same jak Twoje po partii w wersję nie zaawansowaną.Abizaas pisze: ↑25 lut 2023, 21:43Nie zdawałem sobie sprawy o jego istnieniu, tłumaczono mi zasady więc sam niestety nie przeczytałem instrukcji. Te losowe technologie to była największa bolączka, choć inne rzeczy też mi przeszkadzały. Być może trzeba by spróbować kiedyś jeszcze raz z tym wariantem.
Wersja zaawansowana nie zmienia wiele jeśli chodzi o zasady, jednak faktycznie zmienia wiele.
Widzisz technologie przed jej kupieniem i możesz pod nią planować, bo jeśli ją wynajdziesz to możesz ją użyć jako pierwszy.
Tyle i aż tyle.
- Abizaas
- Posty: 1055
- Rejestracja: 13 wrz 2020, 14:03
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 630 times
- Been thanked: 776 times
Re: Beyond the Sun (Dennis K. Chan)
Brak losowych techów zmienia też diametralnie ekonomię, bo będzie dało się nad nią zapanować. Ogólnie cała gra powinna się zrobić bardziej policzalna w pozytywnym sensie - bez wariantu zaawansowanego czułem że gracz jest przytłaczany coraz to nowymi losowymi informacjami nad którymi nie może zapanować, a taki wariant powinien to wygładzić. Spróbujemy jeszcze raz przy najbliższej okazji. Według Was w ile osób najlepiej chodzi?
Re: Beyond the Sun (Dennis K. Chan)
Zdecydowanie 3. Na dwóch jest przeciąganie liny, a na 4 zbyt wiele się dzieje na mapie podboju zanim tura wróci do ciebie.Abizaas pisze: ↑26 lut 2023, 08:55 Brak losowych techów zmienia też diametralnie ekonomię, bo będzie dało się nad nią zapanować. Ogólnie cała gra powinna się zrobić bardziej policzalna w pozytywnym sensie - bez wariantu zaawansowanego czułem że gracz jest przytłaczany coraz to nowymi losowymi informacjami nad którymi nie może zapanować, a taki wariant powinien to wygładzić. Spróbujemy jeszcze raz przy najbliższej okazji. Według Was w ile osób najlepiej chodzi?
Dla nas 3>2>4
- crazygandalf
- Posty: 484
- Rejestracja: 14 lut 2016, 16:25
- Has thanked: 83 times
- Been thanked: 597 times
- Kontakt:
- karmazynowy
- Posty: 1076
- Rejestracja: 15 lut 2011, 18:26
- Lokalizacja: Gdynia
- Has thanked: 195 times
- Been thanked: 464 times
Re: Beyond the Sun (Dennis K. Chan)
Na półce | Na stole | Na sprzedaż i zamianę (Gdynia) | Podzielę się rabatem: Grybezpradu.eu - 5% | Planszostrefa.pl - 11%
- japanczyk
- Moderator
- Posty: 11793
- Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 3519 times
- Been thanked: 3524 times
Re: Beyond the Sun (Dennis K. Chan)
XDkarmazynowy pisze: ↑22 sie 2023, 09:13 Rebel odpalił przedsprzedaż.
https://www.rebel.pl/site/search?phrase=beyond+the+sun
Cena kosmos - poczekam na wyprzedaze
Ale patrze ze cen angielskiej edycji tez poleciala w kosmos - na rebelu kupowalem troche ponad rok temu to przed rabatem bylo 280 zl, a teraz jest (sic!) 394!!!!
ktos tam w RioGrande odlatuje mocno
Sprzedam: (S) Redukcja kolekcji! 100+ tytulow: Pagan i inne
Moje Zbiórki na KS: tu
https://buycoffee.to/japanczyk
Moje Zbiórki na KS: tu
https://buycoffee.to/japanczyk
- karmazynowy
- Posty: 1076
- Rejestracja: 15 lut 2011, 18:26
- Lokalizacja: Gdynia
- Has thanked: 195 times
- Been thanked: 464 times
Re: Beyond the Sun (Dennis K. Chan)
Cena iście kosmiczna to fakt.
Może to powód dla którego Portal wycofał się z Race for the Galaxy, skoro wersja PL była by w cenie ENG czyli ~150-160 zł za karcianke.
Na półce | Na stole | Na sprzedaż i zamianę (Gdynia) | Podzielę się rabatem: Grybezpradu.eu - 5% | Planszostrefa.pl - 11%
- PytonZCatanu
- Posty: 4797
- Rejestracja: 23 mar 2017, 13:53
- Has thanked: 1859 times
- Been thanked: 2303 times
Re: Beyond the Sun (Dennis K. Chan)
Spodziewałem się ceny 200-250 zł.
Garść statystyk z BGG | Moje TOP 100 - stan na 1.01.2024
- emoprzemoc
- Posty: 99
- Rejestracja: 19 sty 2020, 20:53
- Lokalizacja: Katowice PTR
- Has thanked: 941 times
- Been thanked: 268 times
Re: Beyond the Sun (Dennis K. Chan)
Już za parę miesięcy na push your luck! Choć jak teraz rabaty w PYL na najdroższe pozycje spadły do 30%, to wciąż nie wychodziłoby bardzo zachęcająco.