Są we mnie dwa wilki: jeden chce wspierać polski biznes, drugi wie, ze ma Twilight Imperium na półce.
No i ja już w sumie zadałem to pytanie zaraz po obejrzeniu gameplaya: czym ta gra rzeczywiście się różni od TI? Odpisano mi bardzo kulturalnie jednak jakoś strasznie trudno mi tutaj znaleźć te rzeczywiste różnice.
Wrzucę tutaj jeszcze screena z tym komentarzem.
No i teraz:
- Zarówno TI jak i MoO w podstawce zawierają "kompletną grę". Argument z tym, że TI jest w podstawce niekompletny nie trafia do mnie.
- Dodatki mają dodawać pewnych rozwiązań: technologii/jednostek/mechanik
- Pewnym argumentem jest to, że
- Główna rożnica to bardziej rozwinięta ekonomia oraz doświadczenie zbierane przez jednostki.
No i moje wątpliwości, pomóżcie mi się w tym utwierdzić albo sprawcie bym zwątpił i się przekonał na korzyść MoO:
- TI ze swoją dosyć prostą ekonomią pozwala "ogarnąć" tego kolosa i dosyć płynnie grać bez potrzeby posiadania masy podpowiadajek itp. a i tak rozgrywka trwa MAAASĘ czasu. No i nie wiem jak w Waszych rozgrywkach ale w tych, w których ja brałem udział to najwięcej czasu zabierały "negocjacje nad stołem". No jak zaczną się rozmowy to masakra. (ale jaka fajna masakra

Tak więc przechodzimy płynnie do MoO: ekonomia ma być bardziej złożona niż w TI - dla mnie to informacja, że negocjacje będą trudniejsze i ogarnięcie "stanu gry" będzie bardziej wymagające, czytaj: gra będzie trwać równie długo jak TI przy równoczesnym mocniejszym "umęczeniu" po skończonej rozgrywce.
Nie chciałbym skończyć z posiadaniem tak naprawde Twilight Imperium tylko pod inną nazwą i bardziej skomplikowanego.
Czy dobrze więc rozumuje, że będzie to gra bardziej złożona niż TI?
