(Oficjalny) Archon Studio - plany wydawnicze

Plany wydawnicze i dyskusje o wydawnictwach polskich i zagranicznych
inny_89
Posty: 225
Rejestracja: 03 cze 2022, 21:35
Has thanked: 368 times
Been thanked: 119 times

Re: (Oficjalny) Archon Studio - plany wydawnicze

Post autor: inny_89 »

Kurcze,
Są we mnie dwa wilki: jeden chce wspierać polski biznes, drugi wie, ze ma Twilight Imperium na półce.

No i ja już w sumie zadałem to pytanie zaraz po obejrzeniu gameplaya: czym ta gra rzeczywiście się różni od TI? Odpisano mi bardzo kulturalnie jednak jakoś strasznie trudno mi tutaj znaleźć te rzeczywiste różnice.
Wrzucę tutaj jeszcze screena z tym komentarzem.

No i teraz:
- Zarówno TI jak i MoO w podstawce zawierają "kompletną grę". Argument z tym, że TI jest w podstawce niekompletny nie trafia do mnie.
- Dodatki mają dodawać pewnych rozwiązań: technologii/jednostek/mechanik
- Pewnym argumentem jest to, że
- Główna rożnica to bardziej rozwinięta ekonomia oraz doświadczenie zbierane przez jednostki.


No i moje wątpliwości, pomóżcie mi się w tym utwierdzić albo sprawcie bym zwątpił i się przekonał na korzyść MoO:
- TI ze swoją dosyć prostą ekonomią pozwala "ogarnąć" tego kolosa i dosyć płynnie grać bez potrzeby posiadania masy podpowiadajek itp. a i tak rozgrywka trwa MAAASĘ czasu. No i nie wiem jak w Waszych rozgrywkach ale w tych, w których ja brałem udział to najwięcej czasu zabierały "negocjacje nad stołem". No jak zaczną się rozmowy to masakra. (ale jaka fajna masakra :D )
Tak więc przechodzimy płynnie do MoO: ekonomia ma być bardziej złożona niż w TI - dla mnie to informacja, że negocjacje będą trudniejsze i ogarnięcie "stanu gry" będzie bardziej wymagające, czytaj: gra będzie trwać równie długo jak TI przy równoczesnym mocniejszym "umęczeniu" po skończonej rozgrywce.

Nie chciałbym skończyć z posiadaniem tak naprawde Twilight Imperium tylko pod inną nazwą i bardziej skomplikowanego.
Czy dobrze więc rozumuje, że będzie to gra bardziej złożona niż TI?
Obrazek
____________________________________
Z wyrazami największego szacunku,
Miłosz
Awatar użytkownika
VonBarnaky
Posty: 69
Rejestracja: 19 mar 2020, 20:11
Lokalizacja: Łódź-BOAT CITY
Has thanked: 5 times
Been thanked: 5 times

Re: (Oficjalny) Archon Studio - plany wydawnicze

Post autor: VonBarnaky »

Ja mam kilka pytań w sprawie MoOrion -

(Uzasadnienie - jestem fanem Heroes, Starcrafta ale też innych francyz Sci-Fi jak Expanse czy StarTrek. ).

Znam tylko z bgg TI, nie miałem możliwości gry ale lubię długie, trudne, strategie.

===================================

1. Czy jest planowana rasa podobna do Zergów? Czegoś w stylu spustoszenie i rój?
2. Czy będzie koszmarnie droga i zaawansowana technologicznie rasa jak Protossi?
3. SOL czyli ludzie budzą moją największą zgryzotę... To taka utopijna wizja pokojowej dyplomacji - dużo bym dał $$$ za odmianę ludzi nastawionych na siłę ognia i wojnę a nie dyplomację - patrz Terranie w StarTrek Discovery, Tyrania Mengska w Starcraft czy Marsjańska Republika Kongresowa - Expanse.
4. Albo utopijna frakcja wojskowo-naukowa ludzi - jak Lakonia w Expanse czy Fundacja Moebiusa w Starcraft.
Więc na podstawie pkt.3/4 mam nadzieję że "Ludzie z Sol" dostaną jakąś płatną frakcję no-diplomacy - only war. :roll: :mrgreen:

5. Mam nadzieję, że będą dodatki militarno-naukowe w stylu np. głowice nuklearne, nowe taktyki jak niszczenie prowincji poprzez atak broni masowej zagłady - dzięki czemu płytka terenu jest warta gospodarczo i społecznie/manpower równe 0. Albo jednostki szybkie, nieuzbrojone ale zasysające zasoby z prowincji - dzięki czemu rywale albo muszą fortyfikować prowincje albo mieć eskadry szybkiego reagowanie. Opcji jest multum :mrgreen:

6. Będzie możliwe fortyfikowanie/robienie garnizonów w "prowincjach" ? *

*Tak nawiasem właśnie najbardziej mi też tego brakuje w waszych Heroes (wsparłem Was teraz) - tych garnizonów oraz oddziałów pilnujących oflagowanych siedlisk.

Pozdrawiam serdecznie, większą opinię wyrobię jak MoO ogra Zaku. :wink:
Awatar użytkownika
Maleficii
Posty: 57
Rejestracja: 09 maja 2023, 11:32
Has thanked: 25 times
Been thanked: 17 times

Re: (Oficjalny) Archon Studio - plany wydawnicze

Post autor: Maleficii »

Kamil_Archon pisze: 23 paź 2024, 08:17
menelobej pisze: 23 paź 2024, 01:32 Taka uwaga po obejrzeniu gameplaya z Master of Orion - na wstępie dobrze by było wytłumaczyć podstawowe zasady i mechanizmy gry, bo takie omawianie ich na bieżąco, do tego jak gospodarz streama czyli GameTroll nie znał też zasad w pełni, to bardzo zaburza to odbiór materiału. Poza tym, warto pokazywać zbliżenia na poszczególne karty i żetony i ich treść, bo niekoniecznie były one omawiane podczas rozgrywki. Dla mnie odbiór tego materiału to było takie 4/10, więcej Waszego śmiechu i pogaduszek niż przekazu z gry.
Tym zazwyczaj się cechują live streamy ;p Spokojnie, wczoraj był u nas Zaku, ogrywał Oriona, by dobrze poznać zasady. Z tego co wiem, niebawem na jego kanale powinien ukazać się materiał. :) Pojawią się też materiały od zagranicznych youtuberów.
Mam nadzieję, że w miarę szybko będzie nowy gameplay, tego live nie dało się oglądać.
Kamil_Archon
Posty: 25
Rejestracja: 17 paź 2024, 12:58
Been thanked: 25 times

Re: (Oficjalny) Archon Studio - plany wydawnicze

Post autor: Kamil_Archon »

VonBarnaky pisze: 02 lis 2024, 12:18 Ja mam kilka pytań w sprawie MoOrion -

(Uzasadnienie - jestem fanem Heroes, Starcrafta ale też innych francyz Sci-Fi jak Expanse czy StarTrek. ).

Znam tylko z bgg TI, nie miałem możliwości gry ale lubię długie, trudne, strategie.

===================================

1. Czy jest planowana rasa podobna do Zergów? Czegoś w stylu spustoszenie i rój?
2. Czy będzie koszmarnie droga i zaawansowana technologicznie rasa jak Protossi?
3. SOL czyli ludzie budzą moją największą zgryzotę... To taka utopijna wizja pokojowej dyplomacji - dużo bym dał $$$ za odmianę ludzi nastawionych na siłę ognia i wojnę a nie dyplomację - patrz Terranie w StarTrek Discovery, Tyrania Mengska w Starcraft czy Marsjańska Republika Kongresowa - Expanse.
4. Albo utopijna frakcja wojskowo-naukowa ludzi - jak Lakonia w Expanse czy Fundacja Moebiusa w Starcraft.
Więc na podstawie pkt.3/4 mam nadzieję że "Ludzie z Sol" dostaną jakąś płatną frakcję no-diplomacy - only war. :roll: :mrgreen:

5. Mam nadzieję, że będą dodatki militarno-naukowe w stylu np. głowice nuklearne, nowe taktyki jak niszczenie prowincji poprzez atak broni masowej zagłady - dzięki czemu płytka terenu jest warta gospodarczo i społecznie/manpower równe 0. Albo jednostki szybkie, nieuzbrojone ale zasysające zasoby z prowincji - dzięki czemu rywale albo muszą fortyfikować prowincje albo mieć eskadry szybkiego reagowanie. Opcji jest multum :mrgreen:

6. Będzie możliwe fortyfikowanie/robienie garnizonów w "prowincjach" ? *

*Tak nawiasem właśnie najbardziej mi też tego brakuje w waszych Heroes (wsparłem Was teraz) - tych garnizonów oraz oddziałów pilnujących oflagowanych siedlisk.

Pozdrawiam serdecznie, większą opinię wyrobię jak MoO ogra Zaku. :wink:
Cześć!

1. Brood of Sakra to chyba najbliższa do Zergów.
2. Technologia kosztuje tyle samo wszystkich, ale niektóre rasy mogą mieć specjalne zdolności powiązane z technologią. Rasa z najbardziej zaawansowaną technologią to Psiloni - są w stanie rozwinąć kartę technologii nawet jeżeli nie posiadają wymaganego poziomu technologicznego.
3. Tu za wiele zdradzić nie mogę ;)
4. Jak pewna rasa gra, jest bardzo zależna od gry - nie ma tylko jednego sposobu żeby grać frakcją. Pomimo tego że ludzie bardziej są ustawieni na dyplomacje, można nimi dalej grać militarnie lub naukowo. Tak samo jest z Psilonami - normalnie są bardzo pokojowi, ale poprzez niektóre drzewka technologiczne są w stanie atakować ludzi bez problemu.
5. Niektóre karty technologii już mają takie efekty - przykładowo Death Spores.
6. Nie ma walki naziemnej, fortyfikować można tylko za pomocą statków lub stacji kosmicznej.
Awatar użytkownika
Leinadus
Posty: 1284
Rejestracja: 01 wrz 2018, 19:57
Has thanked: 18 times
Been thanked: 106 times

Re: (Oficjalny) Archon Studio - plany wydawnicze

Post autor: Leinadus »

Miał ktoś już możliwość zagrania? Jakieś opinie?

Drugie pytanie @Kamil_Archon - będzie jakieś wsparcie dla grupowego zamówienia na forum?
Kamil_Archon
Posty: 25
Rejestracja: 17 paź 2024, 12:58
Been thanked: 25 times

Re: (Oficjalny) Archon Studio - plany wydawnicze

Post autor: Kamil_Archon »

Leinadus pisze: 03 sty 2025, 10:36 Drugie pytanie @Kamil_Archon - będzie jakieś wsparcie dla grupowego zamówienia na forum?
To crowdfunding, więc ceny są atrakcyjniejsze niż później w sprzedaży detalicznej. Myślę, że i tak technicznie trudno by było to ograć. Mogę jednak wysłuchać propozycji, jeśli macie takowe. ;)
Awatar użytkownika
Niewodnik
Posty: 877
Rejestracja: 01 lut 2016, 13:08
Has thanked: 152 times
Been thanked: 345 times

Re: (Oficjalny) Archon Studio - plany wydawnicze

Post autor: Niewodnik »

Pewnie chodziło o zniżkę za duże zamówienie grupowe ;)

Jeśli się nie mylę Awakeni dają 15% dla zamówień grupowych od 60 osób wzwyż.
Kamil_Archon
Posty: 25
Rejestracja: 17 paź 2024, 12:58
Been thanked: 25 times

Re: (Oficjalny) Archon Studio - plany wydawnicze

Post autor: Kamil_Archon »

Niewodnik pisze: 03 sty 2025, 14:26 Pewnie chodziło o zniżkę za duże zamówienie grupowe ;)

Jeśli się nie mylę Awakeni dają 15% dla zamówień grupowych od 60 osób wzwyż.
Tak, tak, domyślam się, że mowa o zniżce. W ramach swoich kampanii nie oferujemy retail pledge'y, ani zniżek grupowych. Myślę, że temat zniżki grupowej można pociągnąć, ale jeśli chodzi o produkty, które są już dostępne w sprzedaży detalicznej.
Awatar użytkownika
Maleficii
Posty: 57
Rejestracja: 09 maja 2023, 11:32
Has thanked: 25 times
Been thanked: 17 times

Re: (Oficjalny) Archon Studio - plany wydawnicze

Post autor: Maleficii »

Czy poza EMPEROR pledge to jest prawdziwe all in ? Czy coś trzeba domawiać ? Jakieś maty albo inne cuda ?
Atk
Posty: 1580
Rejestracja: 01 kwie 2020, 16:33
Has thanked: 561 times
Been thanked: 349 times

Re: (Oficjalny) Archon Studio - plany wydawnicze

Post autor: Atk »

Leinadus pisze: 03 sty 2025, 10:36 Miał ktoś już możliwość zagrania? Jakieś opinie?

Drugie pytanie @Kamil_Archon - będzie jakieś wsparcie dla grupowego zamówienia na forum?
Miałem okazję zagrać kawałek gry na AleGramy. Moim zdaniem MoO jest najlepszym 4x w kosmosie. Gniecie wręcz to biedne ti4, jest podobny jednak ciekawiej rozwiązany niż Eclips (zdaje mi się, że odkrywanie nowych terenów, było bardziej zbalansowane, bo wiemy w Eclipse jak potrafi być losowe). Ogółem wszystko mi się spinalo i przyjemnie grało. Walka losowa, jednak jak w Eclipsie technologie robią swoje. Nie ma się wrażenia ze została zrobiona na kolanie i jest płytka jak w ti4. Wszystko mi się tak dobrze spinalo.

Przez nią wręcz odpuściłem voidfall, na które byłem palony.

Nie grałem w Andromedę
Awatar użytkownika
Gizmoo
Posty: 4421
Rejestracja: 17 sty 2016, 21:04
Lokalizacja: Warszawa/Sękocin Stary
Has thanked: 3159 times
Been thanked: 3078 times

Re: (Oficjalny) Archon Studio - plany wydawnicze

Post autor: Gizmoo »

Atk pisze: 04 sty 2025, 21:49 Przez nią wręcz odpuściłem voidfall
Voidfall to euro, więc nie będzie się to gryzło w kolekcji. :wink:
Atk pisze: 04 sty 2025, 21:49 Nie grałem w Andromedę
Jeżeli mowa o Andromeda's Edge, to jest to worker placement, więc nawet nie ma do czego porównywać. :lol:

Jeżeli zaś chodzi o 4X w kosmosie, to najlepsze wrażenie zrobił na mnie w tym roku EVE: War for New Eden i nie jestem pewny, czy MoO wypada w jakimś aspekcie lepiej. No ale w EVE grałem, a o MoO tylko czytałem. I po mimo mojej wielkiej miłości do komputerowego pierwowzoru, jakoś nie czuję aktualnie potrzeby wspierania tego projektu. No ale oczywiście będę polował na rozgrywkę na jakimś konwencie.
Atk
Posty: 1580
Rejestracja: 01 kwie 2020, 16:33
Has thanked: 561 times
Been thanked: 349 times

Re: (Oficjalny) Archon Studio - plany wydawnicze

Post autor: Atk »

Gizmoo pisze: 05 sty 2025, 15:35
Atk pisze: 04 sty 2025, 21:49 Przez nią wręcz odpuściłem voidfall
Voidfall to euro, więc nie będzie się to gryzło w kolekcji. :wink:
Atk pisze: 04 sty 2025, 21:49 Nie grałem w Andromedę
Jeżeli mowa o Andromeda's Edge, to jest to worker placement, więc nawet nie ma do czego porównywać. :lol:

Jeżeli zaś chodzi o 4X w kosmosie, to najlepsze wrażenie zrobił na mnie w tym roku EVE: War for New Eden i nie jestem pewny, czy MoO wypada w jakimś aspekcie lepiej. No ale w EVE grałem, a o MoO tylko czytałem. I po mimo mojej wielkiej miłości do komputerowego pierwowzoru, jakoś nie czuję aktualnie potrzeby wspierania tego projektu. No ale oczywiście będę polował na rozgrywkę na jakimś konwencie.
Masz rację, jednak jest to okrzyknięte jako 4x. To że nie spełnia jednego z nich to inna sprawa.

W EVE nie grałem, Andromedę widziałem ostatnio u Zaku i chyba jakieś porównania do MoO były, dlatego mi się przypomniało.
Kamil_Archon
Posty: 25
Rejestracja: 17 paź 2024, 12:58
Been thanked: 25 times

Re: (Oficjalny) Archon Studio - plany wydawnicze

Post autor: Kamil_Archon »

Maleficii pisze: 03 sty 2025, 17:08 Czy poza EMPEROR pledge to jest prawdziwe all in ? Czy coś trzeba domawiać ? Jakieś maty albo inne cuda ?
Nie, Emperor Pledge to all-in, chyba, że chcesz sobie dokupić Returning Backer Gifta dodatkowo (o ile się na niego nie łapiesz). :)
Awatar użytkownika
Maleficii
Posty: 57
Rejestracja: 09 maja 2023, 11:32
Has thanked: 25 times
Been thanked: 17 times

Re: (Oficjalny) Archon Studio - plany wydawnicze

Post autor: Maleficii »

Kamil_Archon pisze: 07 sty 2025, 08:34
Maleficii pisze: 03 sty 2025, 17:08 Czy poza EMPEROR pledge to jest prawdziwe all in ? Czy coś trzeba domawiać ? Jakieś maty albo inne cuda ?
Nie, Emperor Pledge to all-in, chyba, że chcesz sobie dokupić Returning Backer Gifta dodatkowo (o ile się na niego nie łapiesz). :)
Dziękuję za odpowiedź. Nie wiem tylko co to ma być za gift, chyba nie jest jeszcze napisane. Rozumiem, że to dla osób, które wsparły kampanię h3 ?
Awatar użytkownika
Leinadus
Posty: 1284
Rejestracja: 01 wrz 2018, 19:57
Has thanked: 18 times
Been thanked: 106 times

Re: (Oficjalny) Archon Studio - plany wydawnicze

Post autor: Leinadus »

Maleficii pisze: 07 sty 2025, 16:40
Kamil_Archon pisze: 07 sty 2025, 08:34
Maleficii pisze: 03 sty 2025, 17:08 Czy poza EMPEROR pledge to jest prawdziwe all in ? Czy coś trzeba domawiać ? Jakieś maty albo inne cuda ?
Nie, Emperor Pledge to all-in, chyba, że chcesz sobie dokupić Returning Backer Gifta dodatkowo (o ile się na niego nie łapiesz). :)
Dziękuję za odpowiedź. Nie wiem tylko co to ma być za gift, chyba nie jest jeszcze napisane. Rozumiem, że to dla osób, które wsparły kampanię h3 ?
Zestaw kości
antonio3333
Posty: 938
Rejestracja: 19 lip 2021, 01:52
Has thanked: 65 times
Been thanked: 105 times

Re: (Oficjalny) Archon Studio - plany wydawnicze

Post autor: antonio3333 »

@Kamil_Archon Czy jest gdzieś opisane co zawiera dodatek do Masters of Orion: Antarans Revenge?
Kamil_Archon
Posty: 25
Rejestracja: 17 paź 2024, 12:58
Been thanked: 25 times

Re: (Oficjalny) Archon Studio - plany wydawnicze

Post autor: Kamil_Archon »

antonio3333 pisze: 07 sty 2025, 23:33 @Kamil_Archon Czy jest gdzieś opisane co zawiera dodatek do Masters of Orion: Antarans Revenge?
Jeszcze nie. Sukcesywnie dodajemy kolejne sekcje na stronę, więc niebawem powinna się taka rozpiska pojawić. :)
Awatar użytkownika
walkingdead
Posty: 2325
Rejestracja: 06 lut 2013, 19:57
Has thanked: 276 times
Been thanked: 683 times

Re: (Oficjalny) Archon Studio - plany wydawnicze

Post autor: walkingdead »

Korzystając, że Kamil jest tu super aktywny: chciałam zapytać o październikową przedsprzedaż HOMM3 w sklepach.
Czy wiadomo może kiedy gra będzie miała wysyłkę? Na stronie sklepu było info o pierwszym kwartale.
Dziękuję
Kamil_Archon
Posty: 25
Rejestracja: 17 paź 2024, 12:58
Been thanked: 25 times

Re: (Oficjalny) Archon Studio - plany wydawnicze

Post autor: Kamil_Archon »

walkingdead pisze: 08 sty 2025, 08:16 Korzystając, że Kamil jest tu super aktywny: chciałam zapytać o październikową przedsprzedaż HOMM3 w sklepach.
Czy wiadomo może kiedy gra będzie miała wysyłkę? Na stronie sklepu było info o pierwszym kwartale.
Dziękuję
I nadal pozostańmy przy tym, że będzie to pierwszy kwartał. Wolałbym nie rzucać konkretniejszymi datami, żeby później nie było, że podałem nieprawdziwe informacje. :P
Awatar użytkownika
VonBarnaky
Posty: 69
Rejestracja: 19 mar 2020, 20:11
Lokalizacja: Łódź-BOAT CITY
Has thanked: 5 times
Been thanked: 5 times

Re: (Oficjalny) Archon Studio - plany wydawnicze

Post autor: VonBarnaky »

Ja się waham, bardzo się waham.

Zastanawiam się czy jest jakiś pokazowy gameplay nastawiony na walkę bezpośrednią :roll: :wink: . (Taak, w święta się nagrałem battlefleet gothic armada z uniwersum warhammera - to bardzo wykrzywia poziom oczekiwań ^^).

Duże nadzieje wiążę z 3 niepokazanym w pełni dodatkiem jeszcze.

Oglądałem Gameplay u Zaku.

Co mnie martwi - to taka symetryczność jednostek. Każda frakcja ma notabene "analogiczny skład". Mam nadzieję, że będzie tak z 50-100 a może więcej kart rozwoju badań, upgradów, siły militarnej nawet gdyby moi poddani mieliby być full głodni i niezadowoleni. :mrgreen:

Wiem, że to inny świat więc bez porównania z Star Trekiem ale mam nadzieję, że będzie mocniejszy akcent na różnorodność -

Myślę o Bazowym wsparciu - ewentualnie z tym "revenge" - dwa pierwsze duże rozszerzenie z mojego punktu widzenia kogoś kto stawia na blitzkrieg i tylko walkę od 1 tury - szału to nie robi.

Ale gra zacna. :mrgreen:
Kamil_Archon
Posty: 25
Rejestracja: 17 paź 2024, 12:58
Been thanked: 25 times

Re: (Oficjalny) Archon Studio - plany wydawnicze

Post autor: Kamil_Archon »

VonBarnaky pisze: 08 sty 2025, 13:50 Ja się waham, bardzo się waham.

Zastanawiam się czy jest jakiś pokazowy gameplay nastawiony na walkę bezpośrednią :roll: :wink: . (Taak, w święta się nagrałem battlefleet gothic armada z uniwersum warhammera - to bardzo wykrzywia poziom oczekiwań ^^).

Duże nadzieje wiążę z 3 niepokazanym w pełni dodatkiem jeszcze.

Oglądałem Gameplay u Zaku.

Co mnie martwi - to taka symetryczność jednostek. Każda frakcja ma notabene "analogiczny skład". Mam nadzieję, że będzie tak z 50-100 a może więcej kart rozwoju badań, upgradów, siły militarnej nawet gdyby moi poddani mieliby być full głodni i niezadowoleni. :mrgreen:

Wiem, że to inny świat więc bez porównania z Star Trekiem ale mam nadzieję, że będzie mocniejszy akcent na różnorodność -

Myślę o Bazowym wsparciu - ewentualnie z tym "revenge" - dwa pierwsze duże rozszerzenie z mojego punktu widzenia kogoś kto stawia na blitzkrieg i tylko walkę od 1 tury - szału to nie robi.

Ale gra zacna. :mrgreen:
Jest jeszcze nasz oficjalny gameplay, tyle, że po angielsku:

Czy gra jest symetryczna? Nie powiedziałbym, ale każdy może mieć swoje zdanie. Z biegem czasu będziemy ujawniać coraz więcej i więcej, a w stetch goalach też czekają pewne niespodzianki. Myślę, że się nie zawiedziesz, jeśli zdecydujesz się na wsparcie. ;)
Awatar użytkownika
VonBarnaky
Posty: 69
Rejestracja: 19 mar 2020, 20:11
Lokalizacja: Łódź-BOAT CITY
Has thanked: 5 times
Been thanked: 5 times

Re: (Oficjalny) Archon Studio - plany wydawnicze

Post autor: VonBarnaky »

Kampania ruszyła.

Wysłałem Ci pm z pytaniem. :mrgreen:

Dwa inne pytania - czy język polski ukaże się tak jak w kalendarzu premiery i wysyłek MoO czy rok później jak u Avakenów? Bo waham się między wersją PL a ENG.

Oraz czy skoro jestem backerem teraz Heroesów obecnych to te kostki mam za darmo czy trzeba dokupić? Bo mi się w planie zakupów tylko tacka wyświetliła.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Leinadus
Posty: 1284
Rejestracja: 01 wrz 2018, 19:57
Has thanked: 18 times
Been thanked: 106 times

Re: (Oficjalny) Archon Studio - plany wydawnicze

Post autor: Leinadus »

Jak nie ma planów na zniżki pod grupowe, to może chociaż kostki i tacka dla każdego z takiej grupówki? ;)
Kamil_Archon
Posty: 25
Rejestracja: 17 paź 2024, 12:58
Been thanked: 25 times

Re: (Oficjalny) Archon Studio - plany wydawnicze

Post autor: Kamil_Archon »

VonBarnaky pisze: 15 sty 2025, 11:33 Kampania ruszyła.

Wysłałem Ci pm z pytaniem. :mrgreen:

Dwa inne pytania - czy język polski ukaże się tak jak w kalendarzu premiery i wysyłek MoO czy rok później jak u Avakenów? Bo waham się między wersją PL a ENG.

Oraz czy skoro jestem backerem teraz Heroesów obecnych to te kostki mam za darmo czy trzeba dokupić? Bo mi się w planie zakupów tylko tacka wyświetliła.

Pozdrawiam
Język polski powinien ukazać się zgodnie z kalendarzem. :) Być może wersja angielska zostanie wysłana nieco wcześniej, ale jeśli już, to przed zakładanym terminem. I na pewno nie będzie to roczna różnica między jednym a drugim.

Tak, jak backer HoMM, kwalifikujesz się do darmowych kostek. One będą manualnie dodawane do pledge'a, bo GF nie ma takiej funkcjonalności na ten moment.
Atk
Posty: 1580
Rejestracja: 01 kwie 2020, 16:33
Has thanked: 561 times
Been thanked: 349 times

Re: (Oficjalny) Archon Studio - plany wydawnicze

Post autor: Atk »

Darmowe tacki beda dokladane do kazdego zestawu, czy tylko 1 na konto? Pytam, poniewaz dodalem 2 zestawy, a w podsumowaniu mam 1 tacke.
ODPOWIEDZ