Root (Cole Wehrle)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- Otorek
- Posty: 945
- Rejestracja: 25 maja 2020, 18:00
- Lokalizacja: Wrocław
- Has thanked: 314 times
- Been thanked: 536 times
Re: Root (Cole Wehrle)
Myśle, że może z Rootem to troche jak z Wojną o Pierścień. Dodatki warto kupić, jeśli boimy się, że zostaną prędko wykupione z rynku, ale nie warto się spieszyć z ich dodawaniem do gry. Grać póki nie wystąpi znużenie na podstawce i dopiero dokładać dodatki i to najlepiej tak jak proponuje Księga Praw, żeby nie wpasć w jakeiś niegrywalne sytuacje.
- Shodan
- Posty: 1347
- Rejestracja: 24 cze 2017, 20:15
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 527 times
- Been thanked: 487 times
Re: Root (Cole Wehrle)
No ja właśnie tak zrobiłem. Podstawkę kupiłem na premierę wersji PL, graliśmy intensywnie, wszystkim się podobało, takie 8/10. Wszyscy chcieli więcej.Otorek pisze: ↑23 wrz 2021, 10:41 Myśle, że może z Rootem to troche jak z Wojną o Pierścień. Dodatki warto kupić, jeśli boimy się, że zostaną prędko wykupione z rynku, ale nie warto się spieszyć z ich dodawaniem do gry. Grać póki nie wystąpi znużenie na podstawce i dopiero dokładać dodatki i to najlepiej tak jak proponuje Księga Praw, żeby nie wpasć w jakeiś niegrywalne sytuacje.
Plemiona Rzeczne dokupiłem jak Portal zrobił dodruk i po prostu jakaś klątwa: zagraliśmy kilka razy, niby spoko się grało, ale coś się zaczęło psuć. Teraz jak proponuję "to może zagramy w Roota", to wszyscy kręcą nosem i mówią "dzisiaj coś innego, a Root może następnym razem".
Z perspektywy czasu uważam Plemiona Rzeczne za dodatek całkowicie zbędny, dodający tak naprawdę więcej tego samego, ale z dyskusyjnym efektem na miodność płynącą z gry. Lepiej było go pominąć i kupić dopiero Podziemia. Też są nowe frakcje, ale przede wszystkim dwie nowe plansze, więc zupełnie nowe wyzwania taktyczne.
- Otorek
- Posty: 945
- Rejestracja: 25 maja 2020, 18:00
- Lokalizacja: Wrocław
- Has thanked: 314 times
- Been thanked: 536 times
Re: Root (Cole Wehrle)
To prawda, Podziemia wydają się pełniejszym i wiekszym dodatkiem niż Plemiona rzeczne. Gra asymetryczna dorzucające frakcje ma takie psychologiczne oddziałowanie, że chciałoby się mieć je wszystkie bez względu na to jak są grywalne. Choć wierzę w to, że w odpowiedniej konfiguracji i te frakcje są grywalne i zabawne do gry. Jaszczurki-kultyści brzmią jak świetna gra nad stołem 

- Mr_Fisq
- Administrator
- Posty: 5840
- Rejestracja: 21 lip 2019, 11:10
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 1707 times
- Been thanked: 1858 times
Re: Root (Cole Wehrle)
Do gry nad stołem to jest Mafia Rzecznych Plemion

A jak oceniacie użyteczność nowej talii i włóczęgów?
- Otorek
- Posty: 945
- Rejestracja: 25 maja 2020, 18:00
- Lokalizacja: Wrocław
- Has thanked: 314 times
- Been thanked: 536 times
Re: Root (Cole Wehrle)
Nie grałem nową talią partyzantów, jako, że jeszcze czekam na wersje PL
Z tego co oglądałem/czytałem brzmi to nawet jak dobry pomysł. Więcej tanich kart na pewno ozywi ilosć ich uzyć, ale czy to będzie równoznaczne z lepszą grą - ciezko powiedzieć. A! No i część ma dawać umiejętności innych frakcji co też brzmi dość ciekawie, albo już zupełnie zrujnuje balans 


Ostatnio zmieniony 23 wrz 2021, 11:58 przez Otorek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Shodan
- Posty: 1347
- Rejestracja: 24 cze 2017, 20:15
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 527 times
- Been thanked: 487 times
Re: Root (Cole Wehrle)
Chodzi ci o Paczkę włóczęgów oraz Talię Banitów i Partyzantów? Tych mini dodatków nie zakupiłem. Włóczędzy to zwykła wyciągarka kasy, coś dla ultrfanów Roota. Talię banitów uznałem za wprowadzającą nadmierny chaos do rozgrywki.
Re: Root (Cole Wehrle)
Talia Banitów jest uważana za dużo lepszą od oryginalnej. Nie grałem z nią dużo ale po kilku rozgrywkach wolę ją od oryginalnej.
- ave.crux
- Posty: 1906
- Rejestracja: 20 maja 2021, 08:34
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- Has thanked: 923 times
- Been thanked: 1496 times
Re: Root (Cole Wehrle)
możesz się wypowiedzieć szerzej o tej talii? Niedługo mam zamiar odświeżyć rozgrywki w root w ekipie.
Nic na siłę, wszystko młotkiem. Wieczne narzekanie obrzydza radość grania.
- anitroche
- Posty: 865
- Rejestracja: 23 kwie 2020, 10:09
- Has thanked: 896 times
- Been thanked: 897 times
- Kontakt:
Re: Root (Cole Wehrle)
Ja grałam na angielskiej nowej talii - teraz polska oczywiście też już zamówiona.
Tak naprawdę nowa talia to zdaje się kilkanaście nowych kart dołożonych do poprzedniej talii (szacun za przedrukowanie całej talii, więc nie ma problemu z różnym odcieniem plecków). Jednak te nowe karty naprawiły dla mnie to, że można było grać praktycznie nie przekuwając niczego poza przedmiotami. Nowe karty dają naprawdę fajne zdolności, do tego dochodzą karty pozwalające niszczyć przekute karty innym graczom i tak z nową talią jakoś wszyscy zaczęli więcej przekuwać. Wcześniej wydawało mi się że potencjał kart był trochę niewykorzystywany w grze. Polecam tę nową talię bardzo.
Poza kartami dajacymi możliwość niszczenia kart innym są też karty dające ci umiejki innych frakcji, np. możesz traktować rzeki jak ścieżki (cecha kampanii plemion rzecznych), budować tunele czyli mieć automatyczne sasiadowanie polan z twoimi zetonami (cecha kretów), musieć na początku swojej tury wykonać ruch i walkę zdaje się (symuluje konieczność wykonania dekretu ptaków) i moja ulubiona - wytwórcy trumien (dostajesz punkty za pionki wszystkich graczy które umarły podczas walki - to w dużym uproszczeniu jak działa), które mają lekko symulować dostanie jakiegoś profitu, że ktoś umarl jak u jaszczurek, ale co najlepsze w tej karcie, to że pozwala uszczuplać zasoby pionków innych graczy, bo zmarli trafiają do ciebie i ty decydujesz, kiedy ich oddasz innym graczo (co za to jest podobne do przetrzymywania pionków na swojej planszetce u kampanii plemion rzecznych). A to tylko kilka przykładów
Tak naprawdę nowa talia to zdaje się kilkanaście nowych kart dołożonych do poprzedniej talii (szacun za przedrukowanie całej talii, więc nie ma problemu z różnym odcieniem plecków). Jednak te nowe karty naprawiły dla mnie to, że można było grać praktycznie nie przekuwając niczego poza przedmiotami. Nowe karty dają naprawdę fajne zdolności, do tego dochodzą karty pozwalające niszczyć przekute karty innym graczom i tak z nową talią jakoś wszyscy zaczęli więcej przekuwać. Wcześniej wydawało mi się że potencjał kart był trochę niewykorzystywany w grze. Polecam tę nową talię bardzo.
Poza kartami dajacymi możliwość niszczenia kart innym są też karty dające ci umiejki innych frakcji, np. możesz traktować rzeki jak ścieżki (cecha kampanii plemion rzecznych), budować tunele czyli mieć automatyczne sasiadowanie polan z twoimi zetonami (cecha kretów), musieć na początku swojej tury wykonać ruch i walkę zdaje się (symuluje konieczność wykonania dekretu ptaków) i moja ulubiona - wytwórcy trumien (dostajesz punkty za pionki wszystkich graczy które umarły podczas walki - to w dużym uproszczeniu jak działa), które mają lekko symulować dostanie jakiegoś profitu, że ktoś umarl jak u jaszczurek, ale co najlepsze w tej karcie, to że pozwala uszczuplać zasoby pionków innych graczy, bo zmarli trafiają do ciebie i ty decydujesz, kiedy ich oddasz innym graczo (co za to jest podobne do przetrzymywania pionków na swojej planszetce u kampanii plemion rzecznych). A to tylko kilka przykładów

Ostatnio zmieniony 23 wrz 2021, 13:02 przez anitroche, łącznie zmieniany 1 raz.
"Cześć, mam na imię Ania i dzisiaj pokażę wam jak wygląda rozgrywka w wariancie solo w..."
Zapraszam na mój kanał z pełnymi rozgrywkami solo: Gram Solo na YouTube
Zapraszam na mój kanał z pełnymi rozgrywkami solo: Gram Solo na YouTube
- ave.crux
- Posty: 1906
- Rejestracja: 20 maja 2021, 08:34
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- Has thanked: 923 times
- Been thanked: 1496 times
Re: Root (Cole Wehrle)
Dzięki. W takim wypadku na razie nie będę tego kupował. Osobiście wolę z danej frakcji wykonywać akcję do niej przypisane, a kobita nie lubi w kartach negatywnych interakcji.
Nic na siłę, wszystko młotkiem. Wieczne narzekanie obrzydza radość grania.
Re: Root (Cole Wehrle)
Anitoche dobrze opisała. Jest dużo kart dających zdolności innych frakcji. Moim zdaniem fajnie zmienia grę. Ale nie kojarzę za bardzo żeby powtarzały się karty z podstawki. Z tym że dawno nie grałem.
- wrojka
- Posty: 563
- Rejestracja: 10 cze 2018, 00:00
- Lokalizacja: Gdańsk Wrzeszcz
- Has thanked: 273 times
- Been thanked: 277 times
Re: Root (Cole Wehrle)
Niby nie dział reguł, ale rzuciło mi się w oczy. Nie decydujesz kiedy ich oddasz. Zawsze 'zerujesz' kartę w swoim świcie i oddajesz ludziom ich wojowników do rezerwy.anitroche pisze: ↑23 wrz 2021, 12:03 wytwórcy trumien (dostajesz punkty za pionki wszystkich graczy które umarły podczas walki - to w dużym uproszczeniu jak działa), które mają lekko symulować dostanie jakiegoś profitu, że ktoś umarl jak u jaszczurek, ale co najlepsze w tej karcie, to że pozwala uszczuplać zasoby pionków innych graczy, bo zmarli trafiają do ciebie i ty decydujesz, kiedy ich oddasz innym graczo (co za to jest podobne do przetrzymywania pionków na swojej planszetce u kampanii plemion rzecznych).
Co do Talii Banitów mogę dodać, że nie ma tam kart Przysług (Favor of the ...) które czyszczą polany danego koloru z wszystkich wrogich elementów. I jest to gigantyczny plus. W normalnej talii jest sporo napięcia wokół craftowania/powstrzymywania Przysług, a weź tu powstrzymaj Krety jak mogą budować cytadele/markety PRZED craftingiem :d W grze z Vagabondem jest jeszcze bardziej niewesoło

Powtarzają się wszystkie karty do craftowania przedmiotów (miecze,kusze, buty, herbata, worki itd)
- anitroche
- Posty: 865
- Rejestracja: 23 kwie 2020, 10:09
- Has thanked: 896 times
- Been thanked: 897 times
- Kontakt:
Re: Root (Cole Wehrle)
Racja coś mi się tutaj pochrzaniło z tym oddawaniem wojowników, kiedy chceszwrojka pisze: ↑23 wrz 2021, 12:55Niby nie dział reguł, ale rzuciło mi się w oczy. Nie decydujesz kiedy ich oddasz. Zawsze 'zerujesz' kartę w swoim świcie i oddajesz ludziom ich wojowników do rezerwy.anitroche pisze: ↑23 wrz 2021, 12:03 wytwórcy trumien (dostajesz punkty za pionki wszystkich graczy które umarły podczas walki - to w dużym uproszczeniu jak działa), które mają lekko symulować dostanie jakiegoś profitu, że ktoś umarl jak u jaszczurek, ale co najlepsze w tej karcie, to że pozwala uszczuplać zasoby pionków innych graczy, bo zmarli trafiają do ciebie i ty decydujesz, kiedy ich oddasz innym graczo (co za to jest podobne do przetrzymywania pionków na swojej planszetce u kampanii plemion rzecznych).
Co do Talii Banitów mogę dodać, że nie ma tam kart Przysług (Favor of the ...) które czyszczą polany danego koloru z wszystkich wrogich elementów. I jest to gigantyczny plus. W normalnej talii jest sporo napięcia wokół craftowania/powstrzymywania Przysług, a weź tu powstrzymaj Krety jak mogą budować cytadele/markety PRZED craftingiem :d W grze z Vagabondem jest jeszcze bardziej niewesoło
Powtarzają się wszystkie karty do craftowania przedmiotów (miecze,kusze, buty, herbata, worki itd)

"Cześć, mam na imię Ania i dzisiaj pokażę wam jak wygląda rozgrywka w wariancie solo w..."
Zapraszam na mój kanał z pełnymi rozgrywkami solo: Gram Solo na YouTube
Zapraszam na mój kanał z pełnymi rozgrywkami solo: Gram Solo na YouTube
- Hardkor
- Posty: 5269
- Rejestracja: 15 paź 2019, 11:20
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 1570 times
- Been thanked: 1142 times
- Kontakt:
Re: Root (Cole Wehrle)
Wiesz coś więcej o tym insercie?
Posiadam najwyższy (3%) rabat w aleplanszowki - jeśli chce skorzystać to daj znać. Jestem prawie ciągle przy komputerze (praca zdalna), więc szybko odpiszę :)
- Otorek
- Posty: 945
- Rejestracja: 25 maja 2020, 18:00
- Lokalizacja: Wrocław
- Has thanked: 314 times
- Been thanked: 536 times
Re: Root (Cole Wehrle)
reDrewno osobiście informowało mnie i chyba nawet w komentarzach na Fejsie, o tym, że insert ma być już niedługo i ma pasować do pudełka PL - zakładam, że pomieści aktualnie debiutujące dodatki - ciężko powiedzieć czy weźmie pod uwagę przyszłe...
Wydaje mi się, że na forum reDrewno jest aktywne i można go dopytać pewnie też gdzieś tutaj.
Wydaje mi się, że na forum reDrewno jest aktywne i można go dopytać pewnie też gdzieś tutaj.
- Atamán
- Posty: 1375
- Rejestracja: 13 kwie 2010, 12:42
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 634 times
- Been thanked: 296 times
Re: Root (Cole Wehrle)
Ciekawe, bo ja uwielbiam ten ten dodatek - wprowadził dwie bardzo ciekawe frakcje. Od kiedy go mam to we wszystkich partiach choć jedną frakcja z dodatku była w grze. Zwłaszcza Kompania (Wydry) dodaje ciekawej interakcji w grze - lubię grać nimi, lubię grać przeciwko nim. Ale to może kwestia tego, że nie mieliśmy wielu partii przed dodaniem Plemion Rzecznych i dla mnie to jakby część podstawki, i to ta lepsza część.Shodan pisze: ↑23 wrz 2021, 11:02No ja właśnie tak zrobiłem. Podstawkę kupiłem na premierę wersji PL, graliśmy intensywnie, wszystkim się podobało, takie 8/10. Wszyscy chcieli więcej.Otorek pisze: ↑23 wrz 2021, 10:41 Myśle, że może z Rootem to troche jak z Wojną o Pierścień. Dodatki warto kupić, jeśli boimy się, że zostaną prędko wykupione z rynku, ale nie warto się spieszyć z ich dodawaniem do gry. Grać póki nie wystąpi znużenie na podstawce i dopiero dokładać dodatki i to najlepiej tak jak proponuje Księga Praw, żeby nie wpasć w jakeiś niegrywalne sytuacje.
Plemiona Rzeczne dokupiłem jak Portal zrobił dodruk i po prostu jakaś klątwa: zagraliśmy kilka razy, niby spoko się grało, ale coś się zaczęło psuć. Teraz jak proponuję "to może zagramy w Roota", to wszyscy kręcą nosem i mówią "dzisiaj coś innego, a Root może następnym razem".
Z perspektywy czasu uważam Plemiona Rzeczne za dodatek całkowicie zbędny, dodający tak naprawdę więcej tego samego, ale z dyskusyjnym efektem na miodność płynącą z gry. Lepiej było go pominąć i kupić dopiero Podziemia. Też są nowe frakcje, ale przede wszystkim dwie nowe plansze, więc zupełnie nowe wyzwania taktyczne.
Słabe są za to poza frakcjami to ten dodatek nic nie wnosi, ten bot jest słabo zaprojektowany, do tego dodali jeszcze podstawkę do kart sztuk 1 - nie wiem po co i jeszcze jakieś kilkanaście żetonów z informacją, że może w przyszłości się do czegoś przydadzą - brzmi jak żart. Pod tym względem to Podziemia faktycznie wypadają lepiej - poza frakcjami są 2 nowe mapy.
Re: Root (Cole Wehrle)
Zdaje mi się że gdzieś czytałem że na pierwszym KS były 4 podstawki dla wszystkich (po za Włóczęgą i Wydrami z wiadomych względów) ale były zbyt kosztowne w produkcji i zostawili jeden dla Markizy de Bot.
- ZygfrydDeLowe
- Posty: 517
- Rejestracja: 17 sty 2017, 13:47
- Has thanked: 1101 times
- Been thanked: 229 times
Re: Root (Cole Wehrle)
Tak było - w pierwszym KS można było kupić ten dodatek z 4 podstawkami, później stwierdzili, że zostawią jedną (albo na bota, albo na wystawianie kart dla wydr),
- Yuri
- Posty: 3029
- Rejestracja: 21 gru 2018, 09:58
- Has thanked: 379 times
- Been thanked: 1403 times
Re: Root (Cole Wehrle)
Fajnie by było, gdyby pasowały do tego również elementy z druku 3d, podmieniające żetonyOtorek pisze: ↑23 wrz 2021, 13:32 reDrewno osobiście informowało mnie i chyba nawet w komentarzach na Fejsie, o tym, że insert ma być już niedługo i ma pasować do pudełka PL - zakładam, że pomieści aktualnie debiutujące dodatki - ciężko powiedzieć czy weźmie pod uwagę przyszłe...
Wydaje mi się, że na forum reDrewno jest aktywne i można go dopytać pewnie też gdzieś tutaj.


Moja kolekcja: https://boardgamegeek.com/collection/user/Yuri1984
RABATY, gdyby ktoś potrzebował: Portal = 15%, Mepel.pl = 5%, Planszomania.pl = 2%
Chcesz się zrewanżować kawą ? Zapraszam >>> https://www.buymeacoffee.com/yuri4891
RABATY, gdyby ktoś potrzebował: Portal = 15%, Mepel.pl = 5%, Planszomania.pl = 2%
Chcesz się zrewanżować kawą ? Zapraszam >>> https://www.buymeacoffee.com/yuri4891
Re: Root (Cole Wehrle)
Jestem posiadaczem gry i dodatku z pierwszego wydania tj. roku 2019 sierpień/wrzesień.
Czy w nowym polskim wydaniu z roku 2021 zaszły jakieś zmiany, coś poprawiono, ulepszono, dopracowano?
Czy w dodatku Plemiona Rzeczne poprawiono błędny tekst na planszetce Kultystów?
Czy w nowym polskim wydaniu z roku 2021 zaszły jakieś zmiany, coś poprawiono, ulepszono, dopracowano?
Czy w dodatku Plemiona Rzeczne poprawiono błędny tekst na planszetce Kultystów?
Re: Root (Cole Wehrle)
czy ktoś wie jak wygląda kompatybilność Botów z dodatku Clockwork podczas grania frakcjami z dodatku Podziemia i Plemiona Rzeczne? Zakładam, że te nowe frakcje mają pewne mechaniki z którymi inni gracze w różny sposób wchodzą w interakcję, czy Boty z podstawki nie mają z nimi żadnych zgrzytów mechanicznych ??
Re: Root (Cole Wehrle)
Panowie i Panie, mam pytanie, mam Roota to pierwsze wydanie portalowe, leżało do tej pory na półce wstydu, wertując wątek widzę informacje o jakiś nowych edycjach zasad etc, na szybko, co powinienem wiedzieć żeby móc grać w miarę aktualnymi zasadami?
- Vezyr
- Posty: 102
- Rejestracja: 25 sty 2009, 16:53
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 68 times
- Been thanked: 20 times
Re: Root (Cole Wehrle)
Tak, pierwszy druk był oparty o zasady w 3 edycji. Ktoś coś wspominał, że nowy dodruk ma już zaktualizowane zasady z 4 edycji. W zasadach nie ma błędów jako takich (chyba z wyjątkiem kultu), tylko kolejna edycji wyjaśnia/doprecyzowuje parę dyskusyjnych rzeczy. Na stronie Portalu chyba nadal wisi stara instrukcja. Możliwe, że ją podmienią po oficjalnej premierze nowego dodatku. Jak nie masz problemu z angielskim to tu znajdziesz aktualne wersje zasad https://root.seiyria.com/
Everyone loves perfectly balanced skill-based gameplay until they realize they're not as skilled as they thought.
kolekcja
kolekcja
- Atamán
- Posty: 1375
- Rejestracja: 13 kwie 2010, 12:42
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 634 times
- Been thanked: 296 times
Re: Root (Cole Wehrle)
Trochę jest zgrzytów, ale to zależy już od konkretnej frakcji:narandil pisze: ↑30 wrz 2021, 10:22 czy ktoś wie jak wygląda kompatybilność Botów z dodatku Clockwork podczas grania frakcjami z dodatku Podziemia i Plemiona Rzeczne? Zakładam, że te nowe frakcje mają pewne mechaniki z którymi inni gracze w różny sposób wchodzą w interakcję, czy Boty z podstawki nie mają z nimi żadnych zgrzytów mechanicznych ??
- Podziemne Księstwo (Krety) - mają w miarę normalną mechanikę, boty sobie z nimi raczej radzą, można grać bez problemów
- Jaszczurzy Kult - też jest w miarę ok, ta mechanika, że nawet 1 Ogród wystarczy do kontroli potrafi trochę namieszać w algorytmie botów (najgorzej to może zadziałać na bota ptaków - Elektryczne Dynastie), ale ogólnie ok, wg mnie można grać
- Kompania Plemion Rzecznych (Wydry) - tu już gorzej, bo mechanika zakupu kart i usług z botem nie zadziała, boty niczego nie kupią, więc jak będziesz grał solo, to teoretycznie możesz się jakoś rozkręcić dzięki zasadzie Protekcjonizmu, ale duża część mechaniki tej frakcji nie zagra. Za to kooperacyjne granie na bota (lub boty) umożliwia przegięte windowanie cen (na początku gry wszystko po 4, żeby rozkręcić Wydry, a potem wszystko po 1, by sojusznik ze wszystkiego mógł korzystać po taniości). Raczej nie polecam, ale w grze solo spróbować można.
- Krucza Konspiracja - najgorzej, bo Krucze Intrygi mają być czymś w rodzaju gry blefu, boty nie mają mechanizmu reakcji na podłożenie żetonu na ich polanie. Trzeba uznać, że ta frakcja nie ma sensu w grze przeciwko botom.